تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از همه همکاران شاغل و بازنشسته دعوت کرد فرصت انتخابات ۱۱ اسفند را برای حضور پرشور در مشارکت سیاسی و تقویت ایران مغتنم شمارند.
دعوت بیات از کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت برای شرکت در انتخابات
به گزارش نفت آنلاین،  دکتر عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، روز چهارشنبه (۹ اسفندماه) در نشست «شورای عالی پروژه‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها» گفت: مراجعه به آرای عمومی یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.
 
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها افزود: بدخواهان ایران عزیز و ملت بزرگوار همواره، خط رسانه‌ای و تبلیغاتی کاهش مشارکت را دنبال می‌کنند چراکه روشن است مشارکت حداکثری، ایران را قوی‌تر می‌کند. اصلاح امور، بهبود فرایندها، پیشرفت‌های همه جانبه، تقویت شاخص‌های امنیت و رفاه، همگی در پرتو حضور حداکثری در انتخابات و فرصت‌های مشارکت‌های سیاسی محقق می‌شود؛ بنابراین، مشارکت حداکثری به معنای حضور همه نگاه‌ها و سلیقه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در انتخابات است.
 
وی افزود: جمهوری اسلامی از انقلاب سال ۵۷ تاکنون متکی بر مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی است. این موهبتی است که جمهوریت انقلاب آن را به آحاد مردم اعطا کرده است. ازاین‌رو مشارکت حداکثری در انتخابات از منظر و منش سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی برای کشور بااهمیت است.
 
بیات گفت: در زمان دفاع مقدس رزمندگان ایران عزیز دارای سلیقه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بودند اما همه به خاطر ایران و آرمان ناب انقلاب اسلامی ایثارگری کردند و سرانجام این خاک و مرز مستحکم باقی ماند. انتخابات هم چنین رویدادی است که همه باید به خاطر منافع ملی در آن مشارکت کنند.
 
وی افزود: به‌نوبه خود از همه همکاران شاغل و بازنشسته تقاضا می‌کنم فرصت ۱۱ اسفند را برای حضور در مشارکت سیاسی و تقویت ایران مغتنم شمارند. حضور پرشور در انتخابات کشور را بیمه می‌کند. امیدوارم در پرتو الطاف الهی خداوند منان، مردم عزتمند ایران همیشه قوی و سربلند باشند.
https://naftonline.ir/news/29548/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0