تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
در دومین روز نمایشگاه نفت خوزستان؛

مناطق نفتخیز جنوب ۸ قرارداد پژوهشی امضا كرد

پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ۶ قرارداد با دانشگاه ها و ۲ قرارداد با پارک علم و فناوری امضا کرد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امروز ۲۵ دی ماه در دومین روز چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ۶ دانشگاه و پارک علم و فناوری هشت قرارداد پژوهشی امضا کرد.
 
این قراردادها میان مدیریت تدارک و امور کالا شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دانشگاه های شهید چمران اهواز، صنعت نفت، دانشگاه آزاد اسلامی، حکیم سبزواری و پارک علم و فناوری به امضا رسید.
 
قرارداد با دانشگاه ها در خصوص بررسی فنی و اقتصادی جمع آوری، جداسازی و انتقال گازهای دی اکسید کربن و دودکش در منطقه جنوب غرب کشور برای تزریق به مخازن نفتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بررسی آزمایشگاهی تزریق آب کم شور در مخزن آب تیمور بنگستان برای افزایش برداشت نفت، ارتقا و تاب آوری تاسیسات نفت و گاز، خطوط لوله و ابنیه صنعتی و غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در برابر بحران سیل، تدوین دانش فنی و ساخت پوشش تیغه‌های پره‌های کمپرسور هوای توربین گازی رولز رویش است.
 
همچنین مهندسی معکوس و ساخت ۲ موتور درون چاهی جابجایی مثبت براساس موتورهای ساخت شرکت Dyna-drill با سایز پنج اینچ، بومی‌سازی ساخت و نصب یک نمونه پمپ حرارتی کازسوز با ظرفیت برودتی ۴۵ کیلووات از دیگر موارد قرارداد با دانشگاه ها است.
 
ژئومتری و مدل سازی شکستگی‌های طبیعی با استفاده از اطلاعات سطحی( رخنمون های مجازی) و زیر سطحی ( زمین شناسی و لرزه ای) و تهیه و تدوین نرم‌افزار پیش‌بینی، تشخیص و کنترل فوران چاه به صورت اتوماتیک موارد قرارداد با پارک علم و فناوری است.
https://naftonline.ir/news/29385/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0