تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
بسم الله الرحمن الرحیم ۞ إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَكَمْتُمْ بَيْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْكُمُوا بِالْعَدْلِ ۚ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا يَعِظُكُمْ بِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ كَانَ سَمِيعًا بَصِيرًا. (سوره نساء آیه ۵۸)
گزینش | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
گزینش | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
بی‌تردید به‌کارگیری و استفاده از نیروهای متعهد و کارآمد به‌عنوان یکی از اصول اولیه علم مدیریت منابع انسانی است که در سازمان‌های پیشرو، جایگاهی مهم برای آن در نظر گرفته می‌شود.
 
در این راستا، ارزیابی و گزینشِ بهترین و مناسب ترین نیروها برای عهده داری امور، مهمترین عامل دوام، پایداری، بهره‌وری و بقای یک سازمان است.
 
۱۵ دی ماه یادآور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) مبنی بر تشکیل هسته‌های گزینش و بیانگر ژرف‌نگری آن بزرگمرد در تعیین خط مشی‌های کلی برای مدیران نظام، حساسیت عمیق نسبت به حفظ و صیانت از حقوق عمومی مردم است.
 
امروزه در ادامه حرکت تکاملی نظام برای تشکیل حکومتی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، متکی به مبانی فقهی اسلام ناب محمدی و منطبق با منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، به‌کارگیری نیروهای متعهد و متخصص از ضرورت‌های مدیریتی کشور محسوب می‌شود و این مهم در صنعت عظیم نفت که اصلی‌ترین مزیت اقتصادی کشور است، ضرورتی دوچندان یافته و تحقق آن تلاشی آمیخته با صبر ، تدبیر ، تهذیب و بصیرت را می‌طلبد .
 
اینجانب همزمان با سالروز تاسیس نهاد گزینش کشور، ضمن نثار خالصانه‌ترین درودها به روان پاک حضرت امام خمینی (رحمت‌ الله علیه)، زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه همکاران شاغل در هسته گزینش جنوب را ارج نهاده، توفیق تداوم خدمات این عزیزان و اهتمام آنان به اعتدال، صیانت از حقوق مردم و رعایت مصالح کشور و منافع سازمان را از درگاه ایزد منان خواستارم .
 
 
 
علیرضا دانشی
 
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
https://naftonline.ir/news/29346/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0