تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
پرسش مهم کارکنان قراردادی مدت موقت از معاونت منابع انسانی وزارت نفت:

قسم‌حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را!

رسانه خبری نفت آنلاین بر اساس مشی رسانه ای خود که دفاع از حق و حقوق کارکنان و افزایش بهره وری سازمانی هست، بارها مطالبات کارکنان قراردادی را به مدیران ارشد وزارت نفت یادآور شده است و امیدواریم گوش شنوایی در منابع انسانی وزارت نفت باشد و اقدام به تحقق مطالبات آنها نماید.
وزارت نفت
وزارت نفت
به گزارش نفت آنلاین ، طبق اطلاعات دریافتی مدیران منابع انسانی شرکت هایی که در سال ۱۴۰۰ به دلیل وجود ناترازی از منابع انسانی وزارت نفت درخواست نمودند تا فوق العاده ها را موقتا با درصدهایی ثابت اجرا کند، همان مدیران بعد از گذشت مدت اندکی چندین مکاتبه با مدیر کل تدوین مقررات وزارت نفت جهت اجرای کامل فوق العاده های باقی مانده داشتند اما توجه ای به درخواست آنها نگردید.
 
همچنین حدودا دو ماه پیش بود که معاون محترم منابع انسانی وزیر طی مصاحبه ای با خبرگزاری رسمی وزارت نفت(شانا)، از مکاتبه با منابع انسانی شرکت های اصلی جهت محاسبه جامعه آماری و موضوع همترازی در خصوص اجرای کامل مصوبه دیماه ۱۴۰۰ ( مشابه سازی نظام جبران خدمات مدت موقت و معین بر اساس مصوبه ۱۶۶۲) خبر داد و با گذشت دو ماه روز گذشته مجددا در مصاحبه ی دیگری، همان کار اداری معمول را به قبل از پایان سال موکول نمود.
 
شایان ذکر است بر اساس آخرین اطلاعات رسانه خبری نفت آنلاین، اکثر شرکت های اصلی، پاسخ مکاتبه دبیر شورای مدیران منابع انسانی برای محاسبه جامعه آماری و بار مالی را داده اند اما به نظر میرسد حل و فصل این موضوع نیازمند یک عزم جدی تر میباشد.
 
اگر واقعا عزم منابع انسانی وزارت جهت حل این موضوع جدی باشد، لازم است جلسه ای در سطح شورای مدیران برگزار شود و پس از رسیدن به یک سناریوی مشترک در اجرا، منابع انسانی ها جهت اخذ موافقت مدیران عامل شرکت های متبوع اقدام کنند تا پرونده مطالبات قانونی قراردادی ها بسته شود.
 
از طرفی بر اساس مکاتباتی که تصاویر آن نزد رسانه نفت آنلاین موجود است، کلیه ی مدیران منابع انسانی شرکت های اصلی، طی دو سال اخیر درخواست اجرای کامل مصوبه دیماه ۱۴۰۰ و پرداخت فوق العاده ها را از مدیر کل تدوین مقررات وزارت نفت و معاون منابع انسانی وزیر نموده اند اما پاسخ تمام مکاتبات این بود؛ منتظر تصمیمات شورای اداری و استخدامی بمانید! حال قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
 
رسانه خبری نفت آنلاین بر اساس مشی رسانه ای خود که دفاع از حق و حقوق کارکنان و افزایش بهره وری سازمانی هست، بارها مطالبات کارکنان قراردادی را به مدیران ارشد وزارت نفت یادآور شده است و امیدواریم آقای علی مددی معاون محترم وزیر نفت با یک تصمیم کارشناسی مستقل، پایان دهنده معمای ۱۲ ساله کارکنان قراردادی مدت موقت تا قبل از پایان سال باشد.
 
⬅️ نفت آنلاین : این گزارش با توجه به درخواست های بی شمار مخاطبین قراردادی نفت آنلاین و اطلاعات ارسالی تنظیم شده است.
https://naftonline.ir/news/29325/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0