تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
چه زمانی کام کارگران نفتی شیرین خواهد شد؟

نفت کارت پرسنل پیمانکاری وزارت نفت

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با بیان اینکه بررسی بار مالی و پرداخت نفت‌کارت در زمان امضای قرارداد پیمانکاران تأمین نیروی انسانی به شرکت‌های اصلی صنعت نفت محول شده گفت: اگر سقف پیمان جاری این پیمانکاران پر نشده باشد، شرکت‌ها موظف به پرداخت این کارت هستند، در غیر این صورت باید در قراردادهای جدید لحاظ و اقدام شود.
نفت کارت پرسنل پیمانکاری نفت
نفت کارت پرسنل پیمانکاری نفت
به گزارش نفت آنلاین،  مهدی علی‌مددی درباره ارائه نفت‌کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت گفت: با توجه به بار مالی ناشی از اجرای این طرح باید پرداخت نفت‌کارت در قرارداد پیمانکاران تأمین نیروی انسانی شرکت‌ها لحاظ شود.
 
وی ادامه داد: بررسی بار مالی و پرداخت نفت‌کارت در زمان امضای قرارداد پیمانکاران تأمین نیروی انسانی به شرکت‌های اصلی صنعت نفت محول شده و اگر سقف پیمان جاری این پیمانکاران پر نشده باشد، شرکت‌ها موظف به پرداخت این کارت هستند، در غیر این صورت باید در قراردادهای جدید لحاظ و اقدام شود.

نفت آنلاین : توضیحات ارائه شده توسط معاون محترم وزیر نفت تقریبا همان توضیحاتی است که چند ماه قبل داده شد (مهرماه ۱۴۰۲) و چیز جدیدی در آن نیافتیم!

 لازم به ذکر است مردادماه امسال دستور پرداخت مبالغ نفت کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت به‌طور رسمی از سوی معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و منابع انسانی صادر شد و تا به امروز کام پرسنل پیمانکاری صنعت نفت از این وعده شیرین نشده است!

همچنین بر اساس پیگیری های صورت گرفته نفت آنلاین از منابع انسانی شرکت های نفتی طبق اعلام مدیران مربوطه علت عدم پرداخت مبالغ نفت کارت ها به پرسنل زحمت کش تحت پوشش پیمانکار عدم ابلاغ سازوکار توسط منابع انسانی وزارت نفت است.
https://naftonline.ir/news/29315/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
جلیل منصوری
من نیروی پیمانکاری شرکت نفت و گاز پارس هستم و از خبر نفت کارت خیلی خوشحالم و بی صبرانه منتظر دریافت هستم ان شاالله کمک خرجی برای زندگی بنده و همکارانم باشه
0