تاریخ انتشارجمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
در بازدید میدانی از تاسیسات و شناورهای تاسیسات دریایی مطرح شد:

شیوا: جذب منابع، اولویت اصلی در شتاب ‌بخشی به پروژه‌های تأسیسات دریایی است

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی، روز پنجشنبه (30 آذرماه) از یارد عسلویه و پروژه‌های تأسیسات دریایی در پارس جنوبی و شناورهای این شرکت بازدید کرد.
بازدید میدانی از تاسیسات و شناورهای تاسیسات دریایی | حسین شیوا
بازدید میدانی از تاسیسات و شناورهای تاسیسات دریایی | حسین شیوا
 به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی، حسین شیوا، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی در خلال بازدید از تأسیسات و پروژه‌های شرکت در پارس جنوبی گفت: پروژه‌های شرکت به دو گروه جاری و سنواتی تقسیم‌بندی می‌شوند.
 وی افزود: پروژه‌های جاری نیز بر اساس میزان پیشرفت به دو بخش پروژه‌های بالای 50 درصد و کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی تقسیم‌بندی شده‌اند.
 
مدیرعامل شرکت تأسیسات دریایی گفت: منطقی است که در گام نخست پروژه‌های جاری و سنواتی تکمیل شوند. ازاین‌رو جذب منابع مالی و تقویت این بخش یکی از اولویت‌های برنامه‌های پیش رو است. با توجه به اینکه پروژه‌های جاری در بخش نفت و انرژی تعریف شده‌اند و تأسیسات دریایی با شرکت‌های بزرگ داخلی مشارکت دارد تقویت منابع برای پروژه‌ها چشم‌انداز روشنی دارد.
 
 وی ادامه داد: در شرکت تأسیسات دریایی رویکردهای اقتصادی نیز تقویت می‌شود زیرا این مجموعه، بنگاه اقتصادی است و هدف اصلی شرکت، مولدسازی منابع و دارایی‌ها و درآمدزایی است.
 
 شیوا ادامه داد: نیروی مهندسی شرکت تأسیسات دریایی از جوانان و متخصصانی با سطح بالای علمی و تخصصی تشکیل شده است که سرمایه راهبردی و هویتی شرکت هستند. اجرای پروژه‌ها با امید به خدا و تکیه بر نیروی جوانان، شتاب بیشتری خواهد گرفت.
 
شیوا با اشاره به نقش راهبردی شرکت تأسیسات دریایی در طرح‌های خشکی و به‌ویژه دریایی گفت: نقش راهبردی شرکت تأسیسات دریایی با اولویتِ بخش دریا در صنعت نفت از مسیر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام که هر کدام از آن‌ها یکی از اجزایی پروژه‌های ملی صنعت نفت هستند، احیا می‌شود.
 
در این بازدید که شامل یارد عسلویه و شناورهای شرکت تاسیسات دریایی بود؛ مدیران طرح‌ها از جمله طرح خط لوله فاز 16 پارس جنوبی، گزارشی از فعالیت‌های مجموعه تأسیسات دریایی در حوزه طرح‌های خشکی و دریایی و شناورها ارائه دادند. شرکت تاسیسات دریایی طرح‌های زیادی را در دریا و خشکی در جنوب کشور در دست اجرا دارد که شتاب بخشی به آنها برای طرح های ملی صنت نفت و گاز با اهمیت است. در پایان روز نخست این بازدید، مدیر عامل شرکت تاسیسات دریایی و همکاران شرکت نفت و گاز پارس، شب چله را در جمع کارکنان پرتلاش سکوی تولید گاز نیز بودند.
 
https://naftonline.ir/news/29299/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0