تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️مهدی علی مددی: قانون ایثارگری تکالیفی را برعهده وزارت نفت گذاشت که سخت‌ترین آنها تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری شاغل در صنعت نفت بود، اما این کار مهم اجرایی شد و اتفاق افتاد.
 
⬅️رئیس‌جمهوری با همراهی وزیر نفت وارد استان گلستان شد .
 
⬅️وزیر نفت در دومین سفر استانی رئیس‌جمهوری به گلستان از دکل حفاری اکتشافی در پهنه (میدان) «زیار» بازدید کرد. 
 
⬅️تخفیف ۵ درصدی خوراک برای پتروشیمی گلستان تصویب شد.
 
⬅️خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تأسیس شرکت ملی حفاری را نماد و شاخصی برجسته از خوداتکایی و اعتماد به توانمندی داخلی خواند و در چهل‌وچهارمین سالروز تأسیس این شرکت از تلاش‌های مستمر کارکنان قدردانی کرد.
 
⬅️مشعل سومین حلقه چاه گازی در بخش خشکی میدان کیش به همت متخصصان شرکت ملی حفاری ایران (دستگاه حفاری ۶۱ فتح) روشن شد.
 
⬅️مراسم روز تاسیس ملی حفاری به همت روابط عمومی NIDC و با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ،مدیران ، مسئولین و پرسنل این شرکت برگزار شد.
 
⬅️مصطفی نخعی: افزایش سطح امنیت در بخش‌های حساس مجموعه وزارت نفت الزامی است.
 
⬅️چهاردهمین یادواره شهدای وزارت نفت و وزیر شهید «محمدجواد تندگویان» به همت منابع انسانی نفت و با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران صنعت نفت برگزار شد.
 
⬅️نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی (چهارشنبه، ۲۹ آذرماه) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت برگزار شد.
 
⬅️معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان "سازمان برنامه و بودجه به‌دنبال حذف یارانه سوخت تحویلی به ایرلاین‌هاست" گفت: این موضوع فعلاً در مراحل کارشناسی قرار دارد.
 
⬅️شرکت ملی گاز ایران : میانگین مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۸۰ میلیون مترمکعب رسید که این مقدار معادل ۷۰ درصد کل گاز تولیدشده است.
 
⬅️فیلم سینمایی «پالایشگاه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت همزمان با سالروز بازگشت پیکر مطهر شهید محمدجواد تندگویان به وطن اسلامی، به اکران عمومی درآمد و آنونس رسمی این فیلم سینمایی منتشر شد.
 
⬅️برد و شبیه‌ساز برد کنترل شیرهای برقی MOV تلمبه‌خانه غرب کارون توسط یکی از کارکنان متخصص شرکت نفت و گاز اروندان ساخته شد.
 
⬅️رئیس جمهور آذربایجان در مراسم افتتاحیه خط لوله گاز بلغارستان_صربستان :باکو به قول خود به بروکسل برای دو برابر کردن صادرات گاز به اروپا تا سالانه ۲۰ میلیارد متر مکعب تا ۲۰۲۷ پایبند خواهد بود.
 
⬅️رویترز: بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس اعلام کرد تخمین می‌زنیم اختلال در مسیر کشتیرانی دریای سرخ و تغییر مسیر ۷ میلیون بشکه در روز جریان خالص نفت به سمت شمال و جنوب قیمت نفت خام را ۳ تا ۴ دلار در هر بشکه افزایش دهد.
 
⬅️وزارت خزانه‌داری آمریکا چهارشنبه اعلام کرد که غرب و متحدانش سختگیری‌های بیشتری در مورد سقف قیمتی بر نفت خام روسیه اعمال می‌کنند.
https://naftonline.ir/news/29298/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0