تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، دوشنبه 3 مهر و به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور در دبیرخانه کنگره بین المللی بزرگداشت جانبازان و شهدای قطع نخاعی خوزستان، با تنی چند از جانبازان دفاع مقدس دیدار کردند.
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون | نفت آنلاین
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری ضمن گرامیداشت حماسه تاریخی دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران، جانبازان را تجسم زنده ایثار خواند و گفت: شما یکی از بزرگترین نعمت ها یعنی قدرت حرکت را برای آرمان بزرگ انقلاب، فدا کردید، حال اینکه همه می دانند در آن لحظات به شوق دیدار سید الشهدا و شهادت قدم در عرصه نبرد گذاشته بودید، اما تقدیر بر آن شد که به جای شهید، به عنوان شاهد آن حماسه بزرگ در میان ما بمانید.

وی افزود: افتخار دیدار با جانبازان، همچون زیارت مزار شهدا، ما را از درگیری های روزمره رها ساخته و لحظه ای را برای تفکر در مورد مسیری که برای حفظ کشور و نظام طی شده است، فراهم می آورد تا یادمان بماند که نعمت امنیت، عزت و اقتدار امروز ما، مرهون رشادت های شماست.

سردارعبدالعلی ذاکری، دبیرکل کنگره بین‌المللی بزرگداشت شهدا و جانبازان قطع نخاعی استان خوزستان نیز مقدم کارکنان صنعت نفت را گرامی داشت و ضمن تقدیر از تلاش های جهادی کارکنان صنعت نفت، گفت: امروز باید شما را سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی معرفی کرد، کارکنان صنعت نفت شجاعانه در مقابل دشمنی بسیج شده اند که با تحریم های ظالمانه، در صدد اخلال در نظم و امنیت اقتصادی کشور است.

گفتنی است در ادامه، جانبازان حاضر در دبیرخانه و آسایشگاه همجوار، ضمن تقدیر از حضور کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، به بیان دیدگاه ها و  روایت خاطرات دوران دفاع مقدس پرداختند. 
https://naftonline.ir/news/29024/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0