تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
اطلاع رسانی پالایشگاه سه روز پس از حادثه!

حادثه در پالایشگاه بندرعباس+ خبر تکمیلی

منابع خبری از حادثه در پالایشگاه نفت بندرعباس بعلت نشت گاز خبر دادند. این حادثه چند روز قبل رخ داده است. شنیده ها حاکی از آن است که فوتی نیز داشته است.
حادثه در پالایشگاه بندرعباس
حادثه در پالایشگاه بندرعباس
نکته عجیب آنکه پالایشگاه بندرعباس هیچ اطلاعاتی از این حادثه منتشر نکرده است. بعضی از منابع خبری نیز مدعی شدند پس از نشست گاز انفجاری نیز رخ داده است.

اطلاعات تکمیلی به محض دریافت منتشر خواهد شد.
حادثه پالایشگاه بندرعباس

خبر تکمیلی | اطلاع رسانی پالایشگاه بندرعباس ۳ روز پس از حادثه!
پالایشگاه بندرعباس
طبق اعلام روابط عمومی این پالایشگاه یک نفر در این حادثه جان باخت و ۴ نفر نیز مصدوم شدند.حادثه در هنگام انجام تعمیرات اضطراری در یکی از واحدهای فرآیندی اتفاق افتاد.
 
⬅️ نفت_آنلاین : نکته عجیب آنکه حادثه عصر روز جمعه ۳۱ شهریور ماه رخ داد و این پالایشگاه پس از ۳ روز سکوت خبری به محض آنکه این حادثه امروز به گوش رسانه ها رسید در خصوص آن اطلاع رسانی کرد!! یعنی اگر رسانه ها امروز از حادثه رخ داده در روز جمعه خبری منتشر نمی کردند قطعا از اطلاع رسانی پالایشگاه هم خبری نبود!!!!!!
https://naftonline.ir/news/29020/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
مسئولانی که نسبت به این حوادث بی اعتنا هستند. و قدر شناس نیروی انسانی نیستند جای تاسف دار که طرح ساماندهی را اجرا نمی کنند، چقدر نیروی انسانی در صنعت نفت دارند زحمت می‌کشند دارند از جان مایه میذارند آیا این ها جهاد اقتصادی نیست آیا این ها در جنگ اقتصادی برای کشور تلاش نمی کنند
نفرین بر کسانیکه مخالف طرح ساماندهی هستند
0