تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در دیدار با مدیر آموزش و پرورزش ناحیه ۲ اهواز گفت: انتظار و خواسته جدی کارکنان و خانواده‌های های صنعت نفت، ارتقاء کیفیت مدارس سطح شرکت و شاخص های نظام تعلیم و تربیت است.
مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش نفت آنلاین به نقل از امور رسانه مدیریت منابع انسانی، در این جلسه که عصر روز دوشنبه (شهریورماه ۱۴۰۲) به میزبانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد، ابوالقاسم حبیبی پور با اشاره به دغدغه های متعدد خانواده های صنعت نفت، اظهار داشت: آموزشگاه ها و مدارس صنعت نفت پیشینه درخشانی در بحث آموزش داشته و اندیشمندان و نخبگان متعددی را تربیت نموده و تحویل جامعه داده است، به همین علت کارکنان صنعت نفت، برخورداری از یک نظام تربیتی عالی و باکیفیت را برای دانش آموزان خود انتظار دارند.
 
وی افزود: با توجه به امکانات موجود و علی رغم همه محدودیت های مالی و نیروی انسانی، بایستی نسبت به بهسازی فضای مدارس تحت اختیار شرکت توجه بیشتری شود چرا که بازدیدهای اخیر به هیچ وجه راضی کننده نبودند و نیاز به تغییر و تحول اساسی در این زمینه مشاهده می شود.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
حبیبی پور ضمن بیان ایفای نقش قابل تحسین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در مسئولیتهای اجتماعی طی سالهای اخیر و در دولت جدید در ادامه اظهار داشت: این اطمینان را می دهیم که در دوره فعلی ارتباط، تعامل و هم افزایی بیشتر و موثرتری بین دو مجموعه شکل خواهد گرفت.در همین راستا در نظر داریم برای تقویت این ارتباط و تسریع در حل چالش های موجود نماینده ویژه ای را از بین همکاران خود انتخاب و معرفی نماییم.
 
وی افزود: همچنین برنامه داریم برای گسترش روحیه نشاط، تقویت عملکرد شناختی، تندرستی و سلامت دانش آموزان، امور ورزش و تربیت بدنی مدیریت منابع انسانی را برای حضور بیشتر در مدارس و برگزاری مسابقات متعدد ورزشی فعال کنیم.
 
سرپرست مدیریت منابع انسانی در پایان تاکید کرد: فضا و ظرفیت کنونی کشور برای فعالیت مهیاست و با داشتن روحیه انقلابی، حرکت های جهادی و تلاش مضاعف می توان خدمات بهتری را به جامعه ارائه داد و تغییرات مثبت و رو به رشدی را رقم زد.  
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز نیز در ادامه این جلسه گفت: با گسترش و افزایش همکاری های بین دو مجموعه و ایجاد کارگروه های مشترک می توان سیاست های لازم برای اجرای کارهای تعلیم و تربیتی را پیاده سازی کرد، اقدامات کیفیت بخش را ارتقاء داد و اتفاق های خوبی در این حوزه ایجاد کنند.
 
محمد تقی زاده افزود: با استفاده از ظرفیت ها و فضایی که صنعت نفت در اختیار دارد می توان مباحث مربوط به ساماندهی نیروی انسانی، آموزش و بازآموزی معلمان و مربیان را دنبال کرد و بی شک اگر معلم ها خوب آموزش ببینند، خوب نیز آموزش می دهند.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در پایان گفت: اقدامات مهمی هم در بحث تعمیرات و بازسازی مدارس از سوی مدیریت عملیات غیر صنعتی مناطق نفتخیز جنوب صورت گرفته که جای قدردانی دارد و امیدواریم که در دیگر عرصه های فرهنگی نیز این همکاری های ادامه داشته باشد.
 
سرپرست مدیریت عملیات غیر صنعتی نیز در این جلسه گفت: اهمیت آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و همه ما وظیفه داریم هر اقدام و عملی در جهت توسعه و بهبود آموزش از دستمان بر می آید را انجام دهیم.
 
سعید فتح شهنی افزود: علاوه بر کارهای تعمیراتی و رفاهی، بخش عمده ای از فعالیت های مجموعه مدیریت عملیات غیر صنعتی معطوف به امور فرهنگی و آموزشی است و این مجموعه با در اختیار داشتن کانون های فرهنگی، کتابخانه و سایر مراکز می تواند همکاری و نقش مهمی در جهت جبران زحمات دست اندرکاران آموزش و پرورش ایفا نماید.
 
در این جلسه معاون مدیر منابع انسانی در آموزش و بهبود منابع انسانی، کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز و برخی از روسای تعمیرات مدیریت عملیات غیر صنعتی نیز حضور داشتند که به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص همکاری های بیشتر بین آموزش و پرورش و صنعت نفت پرداختند.
https://naftonline.ir/news/29010/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0