تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در یکی از گرمترین روزهای سال در خوزستان و در گرمترین ساعت روز پنج شنبه ۱۶ شهریور ضمن بازدید سرزده و بدون تشریفات ،ساعاتی را در کنار کارکنان جهادگر عملیاتی در مارون یک سپری کرد و با آنها به گفتگو پرداخت .
ابوالقاسم حبیبی پور | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
ابوالقاسم حبیبی پور | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، ابوالقاسم حبیبی پور در این ملاقات چهره به چهره و بدون واسطه با کارکنان واحد‌های بهره برداری و تقویت فشار گاز مذکور مشکلات و خواسته های آنها در یک فضای صمیمی شنید و به پرسش های آنها پاسخ داد.
 
در ادامه این دیدار سرپرست مدیریت منابع انسانی Nisoc ضمن ادای احترام به کارکنان خدوم و جهاد گر عملیاتی ، ابراز نمود که موضوعات مطرح شده با جدیت بررسی ،پیگیری و اعلام نتیجه خواهد شد. 
 
حبیبی پور در ادامه اضافه کرد که دغدغه های کارکنان برای مهندس دانشی مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و همچنین سایر مدیران کنونی شرکت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از تمام ظرفیتها برای حل مشکلات کارکنان استفاده خواهد شد. 
ابوالقاسم حبیبی پور
وی ادامه داد: همانگونه که در طول این سالها کارکنان محترم صنعت نفت جهادی و متعهدانه در دوران دفاع مقدس، درشرایط سخت تحریم های ظالمانه و با توجه به مشکلات اقتصادی در کنار انقلاب خود تمام قد ایستادند، بر اینجانب و تمام مدیران عزیز تکلیف است که در کنار این سربازان نفتی باشیم و برای حل مشکلات آنها تمام تلاش خود را بکار گیریم تا ان شاء الله روز بروز شاهد فتح قله های موفقیت برای کشور عزیز اسلامی ایران توسط مجموعه ی ارزشمند صنعت نفت باشیم.
https://naftonline.ir/news/28958/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
فقط گاز ونقت خوزستان خوب امکانت برای مسعولان که ریسیدگی که نمکند نه بیمارستان خوبی نه درمانگاهی نه خیابان ونه پارکی فقط نفت وگاز خوب مشکلت هیچ
0