کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور سرزده ابوالقاسم حبیبی پور در واحدهای بهره برداری و تقویت فشار گاز مارون ۱

16 شهريور 1402 ساعت 17:16

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در یکی از گرمترین روزهای سال در خوزستان و در گرمترین ساعت روز پنج شنبه ۱۶ شهریور ضمن بازدید سرزده و بدون تشریفات ،ساعاتی را در کنار کارکنان جهادگر عملیاتی در مارون یک سپری کرد و با آنها به گفتگو پرداخت .


به گزارش نفت آنلاین ، ابوالقاسم حبیبی پور در این ملاقات چهره به چهره و بدون واسطه با کارکنان واحد‌های بهره برداری و تقویت فشار گاز مذکور مشکلات و خواسته های آنها در یک فضای صمیمی شنید و به پرسش های آنها پاسخ داد.

 
در ادامه این دیدار سرپرست مدیریت منابع انسانی Nisoc ضمن ادای احترام به کارکنان خدوم و جهاد گر عملیاتی ، ابراز نمود که موضوعات مطرح شده با جدیت بررسی ،پیگیری و اعلام نتیجه خواهد شد. 
 
حبیبی پور در ادامه اضافه کرد که دغدغه های کارکنان برای مهندس دانشی مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و همچنین سایر مدیران کنونی شرکت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از تمام ظرفیتها برای حل مشکلات کارکنان استفاده خواهد شد. 
ابوالقاسم حبیبی پور
وی ادامه داد: همانگونه که در طول این سالها کارکنان محترم صنعت نفت جهادی و متعهدانه در دوران دفاع مقدس، درشرایط سخت تحریم های ظالمانه و با توجه به مشکلات اقتصادی در کنار انقلاب خود تمام قد ایستادند، بر اینجانب و تمام مدیران عزیز تکلیف است که در کنار این سربازان نفتی باشیم و برای حل مشکلات آنها تمام تلاش خود را بکار گیریم تا ان شاء الله روز بروز شاهد فتح قله های موفقیت برای کشور عزیز اسلامی ایران توسط مجموعه ی ارزشمند صنعت نفت باشیم.


کد مطلب: 28958

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28958/حضور-سرزده-ابوالقاسم-حبیبی-پور-واحدهای-بهره-برداری-تقویت-فشار-گاز-مارون-۱

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir