تاریخ انتشارشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به درگذشت دو نفر از مصدومان حادثه تلخ تاسیسات غرب کارون، خبر از رسیدن جانباختگان این حادثه به سه تن داد.
عبدالله عذاری اهوازی | نفت آنلاین
عبدالله عذاری اهوازی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عبدالله عذاری اهوازی ضمن ابراز مجدد تسلیت و همدردی خود و کلیه کارکنان این شرکت در پی این ضایعه غم بار، در این خصوص اظهار داشت: کمیته ویژه بررسی و تحقیق در خصوص علت این سانحه، از ساعات اولیه به بررسی زوایا، مصاحبه با افراد مصدوم شده و مسئولین مربوطه کارخانه پرداخته و با شبیه سازی شرایط حادثه در حال جمع آوری اطلاعات و کار کارشناسی است، لکن این تحقیقات فرآیندی زمانبر بوده، که به محض جمع بندی و نتیجه گیری، گزارش این کمیته دریافت، و به مراتب ذی صلاح ارجاع داده خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: مطمئنا هر گونه تصمیم گیری و نتیجه گیری این کمیته با جدیت پیگیری شده و در صورت محرز شدن سهل انگاری، قصور و یا ترک فعل از سوی هر شخص، بدون تسامح این مهم مطابق قانون برخورد و پیگیری خواهد گردید.
 
وی افزود: بی شک شناسایی عوامل و نتیجه گیری های این کمیته منجر به اتخاذ تدابیر و تمهیدات جامع تر و شدیدتر در جهت جلوگیری از وقوع حوادث مشابه است.
 
عذاری اهوازی به پشتیبانی همه جانبه از خانواده آسیب دیدگان این حادثه اشاره داشت و گفت:ما خود را در کنار خانواده های داغدار میبینیم و این شرکت جهت کاهش آلام و درد این عزیزان با تمام ظرفیت های ممکن همراه ایشان بوده، و با اقدامات مناسب در حال پیگیری این امورات مربوطه است.
 
گفتنیست مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران این شرکت از اولین ساعات با حضور لحظه به لحظه در کنار خانواده های داغ دیده، و همچنین با همراهی در آیین ترحیم و تدفین مرحومین، مراتب دلجویی و همدردی خود را ابراز داشتند.
https://naftonline.ir/news/28819/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0