تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت در بخش زیر قابل مشاهده است.
اخبار کوتاه پتروشیمی
اخبار کوتاه پتروشیمی
⬅️جواد اوجی وزیر نفت و محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیام‌هایی جان‌ باختن الله‌یار عزیزی، از نیروهای پیمانکار شرکت بهره‌برداری نفت و گاز اروندان را تسلیت گفتند.
 
⬅️وزیر نفت با تأکید بر اینکه ایران درباره میدان گازی آرش تأمین حقوق و منافع خود را پیگیری می‌کند، اظهار کرد: چنانچه تمایلی به تفاهم و همکاری وجود نداشته باشد، ایران حقوق و منافع و بهره‌برداری و اکتشاف از منابع یادشده را در برنامه خود قرار می‌دهد و هرگونه تضییع حقوق خود را برنمی‌تابد.
 
⬅️ اتفاقی عجیب در خوزستان: بعلت نبود بالگرد دارای تجهیزات I.C.U در نفتخیزترین استان ایران یکی از مصدومین حادثه شرکت نفت و گاز اروندان در غرب کارون با آمبولانس و بصورت زمینی از اهواز به مرکز سوختگی اصفهان اعزام شد!
 
⬅️موسسه کپلر: صادرات نفت ایران به چین که تا ۳۲۴ هزار بشکه در روز کاهش یافته بود، در دولت سیزدهم به حدود یک میلیون بشکه در روز رسیده که نشان‌دهنده رشدی ۲۰۰ درصدی در این زمینه است.
 
⬅️شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران: حداکثری پروژه‌ها و فعالیت‌ها در این شرکت برون‌سپاری خواهد شد.
 
⬅️با تصویب کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه:۵ درصد اکتشاف و بهره‌برداری میدان‌های جدید نفتی با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود.
 
⬅️حجم مصرف گاز طبیعی نیروگاه سیکل ترکیبی تولید نیروی برق سنندج در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش ۹ درصد افزایش یافته است.
 
⬅️وزیر بهداشت با اشاره به عوارض گرمای بی‌سابقه هوا برای سلامت، از پیشنهاد این وزارتخانه به هیات دولت با هدف تعطیلی آخر هفته برای مناطقی که دمای بالاتر از ۴۰ درجه را تجربه می‌کنند، خبر داد.
 
⬅️آقاجری عضو کمیسیون انرژی مجلس: صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر در پرداخت حق آلایندگی فعال نیستند.
 
⬅️مدیرعامل پالایش و پخش: جایگزینی کارت بانکی به‌جای کارت سوخت زمانبر است.
 
⬅️آمارهای اوپک نشان می دهد ایران طی ۱۲ سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون بشکه نفت تولید کرده و ذخایر نفتی ایران بیش از ۱۰۰ سال دیرتر از عربستان تمام می شود.
 
⬅️امید نصیری رییس روابط عمومی اروندان: كمیته ویژه بررسی حادثه آتش‌سوزی كارخانه بهره برداری غرب كارون تشکیل شد.
https://naftonline.ir/news/28805/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0