تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
رییس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به تشکیل کمیته تحقیق ویژه جهت بررسی حادثه آتش‌سوزی در واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی غرب کارون گفت: یکی از مصدومان برای ادامه روند درمان به اصفهان منتقل شده است.
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امید نصیری در این گفتگو در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه در واحد بهره‌برداری و نمکزدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان، اظهار کرد: این حادثه آتش سوزی در یکی از ردیف های نفتی واحد فرآورش و نمکزدایی غرب کارون که جهت انجام تعمیرات اساسی از یکماه گذشته از مدار تولید خارج و از هرگونه ماده نفتی تخلیه شده بود رخ داده است، این حادثه متاسفانه یک جانباخته بنام مرحوم اللهیار عزیزی و ۵ مصدوم به دنبال داشت، که الحمدالله تاکنون ۳ نفر از مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شده‌اند.
 
وی توضیح داد: یک نفر از مصدومان به خاطر وخامت شرایط در بیمارستان گلستان اهواز تحت مراقبت های ویژه قرار دارد و تمامی اقدامات پزشکی برای درمان وی از سوی کادر درمان در حال انجام است.
 
رییس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان افزود: همچنین یکی دیگر از مصدومان حادثه که در بیمارستان طالقانی اهواز بستری بود، با تمهيداتی که اتخاذ شد برای انجام اقدامات پزشکی بیشتر به اصفهان منتقل شده است تا روند درمان وی در آنجا دنبال شود و برای این عزیزان‌ از خداوند سبحان آرزوی سلامتی و شفای عاجل مسئلت داریم.
 
امید نصیری ادامه داد؛ پیکر پاک همکار گرامیمان،‌ مرحوم عزیزی نیز جهت خاکسپاری و تشییع به شاهین شهر در استان اصفهان انتقال یافت و فردا با حضور جمعی از مسولین و کارکنان این شرکت و خانواده آن مرحوم به خاک سپرده خواهد شد، که جا دارد مجددا این ضایعه غمناک را تسلیت عرض نمایم.
 
رییس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان همچنن اشاره کرد؛ در تمامی مراحل این حادثه مدیران و روسا این شرکت و مسئولین شرکت‌های پیمانکاری که کارکنانشان در این حادثه مورد لطمات و آسیب قرار گرفتند، در کنار خانواده کارگران شریف و زحمت کش قرار گرفتند و با تلاش و کوشش و خدمت رسانی خود در پی کم کردن آلام این عزیزان هستند، و ان شاءالله تا پایان بهبود این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد و تدابیر لازم در این مسیر با استفاده از تمامی ظرفیت ها انجام خواهد گرفت.
 
نصیری همچنین عنوان کرد: کمیته تحقیق ویژه این حادثه به دستور مهندس عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان روز گذشته و در ساعات اولیه حادثه تعیین شد و امروز اولین نشست خود را جهت بررسی ابعاد و زوایای حادثه و علت وقوع آن در دست بررسی قرار دادند که اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
گفتنیست ظهر روز گذشته(۸ مردادماه ۱۴۰۲)، در هنگام انجام تعمیرات و حین عملیات جوشکاری در ردیف ۳ نفتی واحد فرآورش و نمکزدایی غرب کارون در شرکت نفت و گاز اروندان، حادثه آتش‌سوزی در یکی از تفکیک‌گرها رخ داد که باعث فوت یک کارگر و مصدومیت ۵ نفر دیگر شد.
 
شایان ذکر است این حادثه پس از ثبت رکورد دوسال بدون هرگونه حادثه مهم در این شرکت اتفاق افتاده است.
https://naftonline.ir/news/28804/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0