تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
نطق حسین حسین‌ زاده نماینده مجلس در تشبیه شخصیت جواد اوجی وزیر نفت با شهید حاج قاسم سلیمانی باعث حواشی در فضای مجازی و موج منفی در بین کارکنان نفت شد.
حسین حسین زاده و جواد اوجی در ونزوئلا | نفت آنلاین
حسین حسین زاده و جواد اوجی در ونزوئلا | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، نطق حسین حسین‌ زاده نماینده مجلس در تشبیه شخصیت جواد اوجی وزیر نفت با شهید حاج قاسم سلیمانی باعث حواشی در فضای مجازی و موج منفی در بین کارکنان نفت شد.
 
 لازم به ذکر است این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی روز گذشته با بیان اینکه صنعت نفت به مدیرانی از جنس قاسم سلیمانی‌ها نیاز دارد، گفت: آقای اوجی در دولت سیزدهم یکی از این قاسم سلیمانی‌هاست که در حوزه نفت فعالیت می‌کند!!
 
این نکته مهم قابل ذکر است که شخصیت جناب اوجی برای نفت آنلاین محترم است و هیچ شکی در بهتر بودن ایشان نسبت به وزیر قبلی نفت نیست ، اما تشبیه مقام و عظمت سردار دل ها که ارتفاع آن به آسمان ها می رسد به هر شخصیت دیگری صحیح نیست .
 
آقای نماینده عضو کمیسیون انرژی مجلس و کارمند وزارت نفت که ظاهرا امیدی به موفقیت در انتخابات پیش رو ندارد و برای جایگاه خود در آینده شروع به تملق گویی کرده هر چه سریعتر بابت این اظهارات ناصحیح عذرخواهی نماید.
 
 قطعا اینچنین نطق هایی نه تنها سود و منفعتی برای وزیر نفت دولت رییسی ندارد بلکه باعث ایجاد حواشی برای اوجی خواهد شد.
حسین حسین زاده شهید قاسم سلیمانی وزارت نفت
https://naftonline.ir/news/28784/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
کارمند شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
و عجیب تر اینکه خبرگزاری شانا وابسته به وزارت نفت این خبر را تیتر کرد!!!

آقای حسین زاده هیچکس حق ندارد حاج قاسم را به کسی دیگری مقایسه کند... حاج قاسم شبیه هیچکس نیست... یک تار موی حاج قاسم هزاران مسئول را می ارزید

پس زودتر عذر خواهی کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
نماينده رفتهمجلس كاركند نه تشبه سازى وتملق گويي كند اين حرف تورم و گرانى مصرف وكمك صرفه فاز ١١ راراه اندازى مكند
feedback
Iran, Islamic Republic of
اخه ونزویلا کشور پیشرفته ای نیست چرا بابزرگان هم همکاری نمیکنید ای رییس جمهور
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حسین زاده نماینده محترم مجلس واقعا؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
ايشان در فكر آينده خود است
feedback
Iran, Islamic Republic of
گچساران
انسانها قابلیت رشد و افول را دارند چه در زمینه مادیات و چه معنویات همچون حر ، همچون بردیسای عابد که یکی یک شبه ره صد ساله رفت یکی یک شبه ره هفتاد ساله را برگشت ، ما نباید جایگاه حاج قاسم را دست نیافتنی کنیم با تمام بزرگی که در تاریخ ایران دارد چه در زمان جنگ و چه پایان دادن به یاغیان شرق و جنوب شرق ایران و چه خفه کردن داعش و تحقیر هیمنه آمریکا، ولی باید بدانیم حاج قاسم هم در جوانی در مرحله گزینش رد شد و مجدد وارد سپاه شد چون ظاهری ورزشکار و غیر موجه نسبت به ملاک های آن روز انقلابیون داشت ولی آمد و شد سردار دلها ، آقای اوجی و علی مددی انسانهای بزرگ منش و شریفی هستند و کارهایی برای پرسنل نفت کردند که پایانی بر دیکتاتوری افرادی بود که نیروی انسانی را در صنعت بزرگ نفت تحقیر میکردند
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
متاسفم برای نمایندگان مردم که با رای مردم میان سمت میگیرند واینجوری واسه مسولین چاپلوسی میکنند آخه سردار دلها رو با هیچکس مقایسه نکنید شما حق ندارید حاج قاسم رو با کسی تشبیه کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند
عجب قیاس مع الفارقی!!!!
تا قیامت هیچ شخصی از مسئولین را نخواهید یافت که سر سوزنی شبیه سردار سلیمانی باشد , این نماینده بهتره به جای تملق دهنش رو ببنده و اسم سردار دلها را به این راحتی به زبان نیاورد . آره تو که راست میگی واقعا آقای اوجی و مدیر عامل نفت و ....خیلیییی خداییی و به حق رفتار میکنند و اصصصصلا نمیدانند رانت چیست؟ !!!!!
وزارت نفت شده شبیه سرای سالمندان که فقط با رانت بازنشسته نمیشوند . علتش عملکرد درست آقای اوجی هستش پس !!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
گچساران
شما که نظر مردم به اشتراک نمیزارید غلط چرا ارسال نظر فعال میکنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
....
عددی نیست در برابر حاج قاسم
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند نفت
به زودی زود اسم این نماینده در لیست مشاورین وزیر نفت قرار خواهد گرفت
0