تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
در ششمین نشست هم اندیشی روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران، رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مورد تقدیر قرار گرفت.
جهانبخش راهداری | شرکت ملی نفت ایران | نفت آنلاین
جهانبخش راهداری | شرکت ملی نفت ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که روز دوشنبه (۱۹ تیرماه ۱۴۰۲) با حضور روسای روابط عمومی های شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران در مرکز همایش های بین المللی نفت در تهران برگزار شد، از سوی رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران لوح تقدیر به اقای جهانبخش راهداری اهدا گردید‌. 
 
در این نشست غلامرضا جمالی رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ضرورت دارد روابط عمومی ها برای تبیین دستاوردهای کارکنان نفت برنامه ریزی و هم افزایی داشته باشند، تاکید کرد: روابط عمومی ها در بحث جهاد تبیین و در جهت معرفی خدمات صنعت نفت به مردم باید اهتمام جدی تری داشته باشند.
 
وی افزود: تلاش ما در روابط عمومی شرکت ملی نفت فراهم کردن بسترها و رفع چالش ها برای نقش آفرینی هر چه بهتر روابط عمومی شرکت های تابع است و در این مسیر ما در روابط عمومی برای رفع موانع و همراهی با شرکت ها و حمایت از طرح ها و برنامه های کیفی برای ارائه دستاوردهای کارکنان شرکت ملی نفت ایران عزم و اهتمام جدی داریم. 
 
گفتنی است : جهانبخش راهداری پیشکسوت روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران است که افزون بر ۳۰ سال در بخش های مختلف روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران انجام وظیفه نموده و دو دوره ریاست این اداره را بر عهده داشته است‌. 
 
وی در این سال ها تلاش کرده که عملکرد و موفقیت های شرکت ملی حفاری ایران را به صورت خبر و گزارش های مکتوب و در قالب فیلم های مستند ارائه نماید‌. 
 
ساخت ۶ فیلم مستند با عناوین مردان سخت/ روزهای سخت، مهار فوران چاه های ۵۰ اهواز، ۱۰۴ مارون، ۲۴ نفت شهر(دو فیلم تجلی پایمردی و شکوه پایداری)، ۲۳ کنگان و مهار حریق چاه های کویت که در آنها حفار مردان شرکت ملی حفاری نقش آفرینی کردند و حفاری در گذر زمان که از رسانه های داخلی از جمله شبکه های سیما پخش گردید و معرف توانمندی های فنی و تخصصی و جسارت و حمیت سازمانی کارکنان این شرکت در عرصه صنعت حفاری بوده است‌، از ساخته های جهانبخش راهداری در طی سال ها خدمت در روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران است‌ .
 
راهداری در درباره اهمیت کار روابط عمومی توضیح داد: روابط عمومی به‌عنوان یکی از مشاغل پراسترس شناخته می شود که این موضوع حکایت از سختی کار و چالش های این شغل دارد.
 
وی افزود: اهمیت این کار حساس با گسترش، نفوذ و افزایش کارکرد رسانه های برخط و رصد 24 ساعته فضای رسانه ای و مجازی هر روز بیشتر می شود و کارشناسان این حرفه نیز ناگزیرند با هوشیاری بیشتر در ارتباط با رویدادهای پیرامون خود واکنش هایی منطقی و حرفه ای بروز دهند تا بتوانند در جهت حفظ و تقویت منافع کارکنان و سازمان خود گام بردارند.
https://naftonline.ir/news/28734/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0