تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️نشست تخصصی نظام مدیریت راهبردی توسعه منابع انسانی صنعت نفت پیش از ظهر امروز با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در مرکز همایش‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) برگزار شد.
 
⬅️مهدی علی مددی در نشست تخصصی منابع انسانی نفت : انجام مصاحبه‌های کاری بعد از برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت جزو برنامه‌های کلیدی ما خواهد بود.وزیر نفت از کف میدان کار و تلاش صنعت نفت به این جایگاه رسیده و به‌خوبی به نقش نیروی انسانی در ارزش‌آفرینی این صنعت واقف است.
 
⬅️در ششمین نشست هم اندیشی روابط عمومی ها، از امید نصیری رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان بعنوان روابط عمومی برتر در بخش ارتباط با رسانه تقدیر شد.
 
⬅️نخست وزیر عراق با اینکه دلیل قطع صادرات گاز ایران به عراق تحریم های آمریکا است خاطرنشان کرد که با ایران به توافق رسیدیم و صادرات گاز از سر گرفته شد.
 
⬅️بیات مدیرعامل صندوق‌های بازنشستگی نفت : هرگونه شایعه در مورد تعطیلی پتروشیمی دهلران صحت ندارد.
 
⬅️حسینی‌پور، نماینده گچساران در مجلس: برای توسعه گچساران و باشت برنامه ۱۰ ساله نوشته‌ام / دعوای من با شرکت پتروشیمی گچساران بر سر جذب و بکارگیری نیروهای غیربومی است.
 
⬅️محیط زیست:استرداد زمین تملک‌شده توسط "پتروشیمی میانکاله" در دستور کار است.
 
⬅️خبرگزاری صدا و سیما: تعدادی از کارگران مجتمع پتروشیمی گچساران خواستار جلوگیری از جذب نیروهای غیربومی در این مجتمع شدند.
 
⬅️شریعتی عضو کمیسیون انرژی: به دنبال یک مدل کف و سقفی برای نرخ خوراک پتروشیمی‌ها هستیم.
 
⬅️ اقتصاد آنلاین:شرکت‌های پتروشیمی در پرونده یوتیلیتی یک بام و دو هوا رفتار می‌کنند.
 
⬅️خجسته مهر مدیرعامل NIOC در نشست مشترک با جهاد دانشگاهی: پروژه‌های متعددی را با مجموعه جهاد دانشگاهی در حال انجام داریم و تصمیم گرفته شد درباره توسعه فناوری شکافت هیدرولیکی برای بهبود و ازدیاد برداشت از میدان‌های نفت و گاز کشور با این نهاد همکاری کنیم.
 
⬅️خاندوزی با اشاره به ارسال پیشنهاد اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی‌ها به کمیسیون اقتصادی دولت گفت: پیشنهاد وزارت اقتصاد تغییر فرمول و زمان اجرای بخشنامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها است.
 
⬅️تسنیم : چرا رانت ۱۰ هزار تومانی صنعت پتروشیمی بازتاب داده نمی‌شود؟در حالی که صنایع پتروشیمی از امتیاز مهم بازگشت ارز صادراتی با دلار ۳۸ هزار تومانی بهره می برند این موضوع تا کنون کمتر در رسانه ها مورد توجه قرار گرفته است.
 
⬅️غلامرضا جمشیدی سرپرست پتروشیمی هنگام شد.
 
⬅️شرکت نفت آفتاب در آخرین ساعات روز دوشنبه و حدود هفت ساعت پس از حادثه آتش سوزی، بی احتیاطی راننده یک دستگاه تانکر را عامل اصلی این حادثه اعلام کرد.
 
⬅️زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه : بر اساس برنامه هفتم توسعه برداشت از میدان‌های مشترک نفتی و گازی تقویت می‌شود.همچنین انحصار استخراج و توسعه میادین از شرکت نفت خارج می‌شود.
 
⬅️مدیر بخش پتروشیمی ال‌جی‌کم، گسترش فعالیت رقبای چینی را عامل کاهش قیمت‌های فروش محصولات پتروشیمی دانست و گفت: این شرایط سبب تعلیق عملیات برخی از مجتمع های این شرکت کره‌ای برای کاهش زیان شده است.
https://naftonline.ir/news/28733/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام . پتروشیمی دهلران تایید یا تکذیب نمیخاد تعطیلیش .
نزدیک به سه هزار نفر مشغول به کار بود ، الان دویست نفر بیشتر سرکار نیست . که حقوقا رو هم درست و حسابی نمیدن . ما مشغول بکاریم اونجا ، حرف مسئولین باور می کنید که سرکاریم یا اون آقایی که میاد بیانیه میده که تعطیل نیست ولی تا بحال یه بار نیومده اینجا؟!😐
0