تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ بازنشستگی نفت در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت خبر داد

بهره‌برداری از چند پروژه راهبردی صندوق‌های بازنشستگی نفت تا پایان ۱۴۰۲

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در بازدید از غرفه‌های گروه اقتصادی این صندوق در حاشیه سومین روز بیست‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت از بهره‌برداری از چند پروژه راهبردی صندوق‌های بازنشستگی تا پایان امسال خبر داد.
صندوق بازنشستگی نفت | نفت آنلاین
صندوق بازنشستگی نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) از غرفه‌های شرکت‌های مرتبط با صندوق‌ها بازدید کرد. شرکت اویک، نفت سپاهان، نفت جی، فراسکو، سرمایه‌گذاری صنعت نفت، شرکت ملی نفتکش، توربوکمپرسور، سروک آذر، توس پیوند، گسترش شیرسازی تهران سوفا، پارس پنگان، کنترل گاز اکباتان، نفت جی، سوخت‌رسانی اوج و تأسیسات دریایی از جمله غرفه‌های مورد بازدید رئیس هیئت‌رئیسه و جمعی از مدیران ارشد گروه اقتصادی صندوق‌ها بود.
 
وی با قدردانی از پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در طول سال گذشته در شرکت‌های مرتبط با صندوق‌ها، بر اهمیت استفاده حداکثری از فرصت و شرایط فراهم‌شده برای افزایش تولید و صادرات تأکید و تصریح کرد: شرایط بین‌المللی و رویدادهای جهانی فرصتی برای توسعه بازار صادراتی شرکت‌های داخلی از جمله شرکت‌های صندوق است.
 
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی نفت با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح‌های توسعه‌ای صندوق‌ها در پارس جنوبی و غرب کشور، بهره‌برداری از طرح‌های صندوق‌ها را طبق تقویم پروژه‌ها یادآوری کرد و گفت: امسال و سال آینده شاهد بهره‌برداری از چند پروژه مهم برای کشور، صنعت نفت و صندوق‌ها خواهیم بود.
 
بیات اظهار کرد: امسال حضور شرکت‌های صندوق‌ها در نمایشگاه با راهبرد خلق و توسعه منابع پایدار برای صندوق است، زیرا هم‌اکنون از محل سودآوری شرکت‌های یادشده، دوسوم منابع برای پرداخت مستمری و مقرری همکاران ارجمند بازنشسته تأمین می‌شود.
https://naftonline.ir/news/28503/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0