تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی؛

حمایت نفت‌خیز جنوب از تولید نرم‌افزارهای نوین و تخصصی صنعت نفت

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: از شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها در تولید نرم افزارهای هایی که بر روی مرز دانش بشری حرکت می کنند تمام قامت حمایت خواهیم کرد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفت‌خیز؛ علیرضا دانشی در نشست رونمایی از نرم افزار جامع مهندسی بهره بردارب ProMate اظهار کرد: در بحث های علمی و پژوهشی و تحقیقاتی هر آنچه باید را انجام دهیم و شکافی که در این میان وجود دارد را بهبود ببخشیم.
 
وی با بیان اینکه بحث نرم افزارها در صنعت نفت موضوع بسیار مهمی است، افزود: ارزش معنوی کار دانشمندان و طراحان برای طراحی نرم افزارها در حوزه صنعت نفت بسیار بالا است.
 
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: ارزش داده ها برای ما بالا است و هرچه بتوانیم داده ها را تحلیل کنیم در واقع می توانیم به تولید دانش و دستیابی به اطلاعات مخازن دست پیدا کنیم.
 
مهندس دانشی عنوان کرد: دنیا از همه ظرفیت های علمی خود استفاده می کند و همین می شود که ما را تحریم می‌کنند. در این زمینه گاهی احساس غربت می کنم که بحث های نرم افزاری در صنعت نفت مغفول واقع شده است.
 
وی با بیان اینکه باید به صورت ویژه در همه عرصه ها ورود کنیم، گفت: سرعت عمل و استفاده از ظرفیت همه داده ها برای تحلیل و تصمیم گیری به هنگام و اقتصادی کار کردن می تواند بسیار موثر باشد و تولید نرم افزارها به این مهم کمک شایانی می کند.
 
علیرضا دانشی با اشاره به اینکه مناطق نفت خیز جنوب در این مسیر در صنعت نفت کشور پیشتاز است، گفت: از شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها در تولید نرم افزارهای هایی که بر روی خط دانش بشری حرکت می کنند تمام قامت حمایت خواهیم کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: این مساله در کشور جای کار فراوان دارد‌ و امیدواریم گام های اساسی در این مسیر برداشته شود.
https://naftonline.ir/news/28495/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0