تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
شرکت ملی حفاری ایران در نخستین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پنج تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان امضا کرد.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  تفاهم‌نامه‌های همکاری شرکت ملی حفاری ایران امروز (چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) با سه دانشگاه به‌طور جداگانه به امضای حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و روسای دانشگاه‌های شیراز، خلیج فارس و حکیم سبزواری رسید.
 
محورهای این همکاری‌ها، رفع نیازهای موجود در صنایع به‌ویژه صنعت حفاری، بومی سازی و انتقال فناوری‌های نو، بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های سازمان برای اولویت‌های پژوهشی، تعریف و اجرای پروژه‌های صنعتی، راه‌اندازی و توسعه تجهیزات موردنیاز طرف‌هاست.
 
بهره‌گیری متقابل از متخصصان و کارکنان شرکت در امور آموزشی، پژوهشی و ساخت، بهره‌گیری متقابل از خدمات فنی و آزمایشگاهی، اجرای پروژه‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های تحصیلی تکمیلی، فرصت مطالعاتی استادان دانشگاه در صنعت و همایش‌های علمی تخصصی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است که مدت یکسال و با موافقت طرفین قابل تمدید است.
 
دو تفاهم‌نامه ساخت تولید بار اول با شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه فناوری مهراد پارس و آریا ایرانیان به امضای مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مدیران عامل دو شرکت رسید.
https://naftonline.ir/news/28485/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0