تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
شرکت نفت و گاز اروندان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران حضور یافت.
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، بزرگترین رویداد نفتی، صنعتی و تجاری کشور است که هر ساله با حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می شود.
 
این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکت های فعال در حوزه صنعت نفت و گاز است تا دستاوردها، فناوری و محصولات خود را در معرض بازدید علاقه مندان و فعالان این صنعت قرار دهند.
 
بر اساس این گزارش، شرکت نفت و گاز اروندان نیز در کنار سایر شرکت های بزرگ داخلی و خارجی حاضر در این رویداد عظیم نفتی، با هدف عرضه دستاوردها و انتقال دانش و فناوری خود، حاضر شده است.
 
در این نمایشگاه بیش از یکهزار و ۵۰۰ شرکت شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه، در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادستی نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و سایر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.
 
گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، در تاریخ ۲۷ الی ۳٠ اردیبهشت در محل دایمی نمایشگاه های تهران میزبان برگزار می شود و شرکت نفت و گاز اروندان در غرفه شرکت ملی نفت ایران در سالن های ۸ و ۹ نمایشگاه، میزبان علاقه مندان صنعت نفت است.
https://naftonline.ir/news/28483/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0