تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
ساخت گلخانه یکی از روش‌های مدرن برای کشت گیاهان در زمان کم آبی و شرایط نامساعد جوی است. گلخانه با امکان پرورش گیاهان در فصول مختلف و نداشتن محدودیت‌های کشت سنتی، مشکلات قحطی غذا در بسیاری از کشورها را حل کرده است. به کمک گلخانه می‌توانیم گل‌های زینتی را در خارج از فصل کشت، تولید کرده و سود زیادی کسب کنیم.
قیمت لوله گالوانیزه گلخانه
قیمت لوله گالوانیزه گلخانه
نفت آنلاین در ادامه به معرفی لوله گلخانه و عوامل تاثیر گذار بر قیمت لوله گلخانه اشاره می‌کند.

گلخانه چیست؟

گلخانه به محوطه‌ای با دیوارها و سقف گفته می‌شود که شرایط محیطی مناسب برای رشد و پرورش محصولات را در طول سال فراهم می‌کند. سازه گلخانه از پوشش‌های شفافی ساخته شده که گیاهان را از گرمای تابستان و سرمای زمستان حفظ می‌کند. این سازه باید در برابر باد، باران و شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم بوده و کمترین تغییرات را داشته باشد به همین منظور باید حداقل استانداردها برای ساخت آن در نظر گرفته شود. اسکلت گلخانه جنس‌های مختلفی از جمله چوبی، پلاستیکی و فلزی دارد. امروزه استفاده از لوله گلخونه به دلیل مقاومت بالا، طرفداران زیادی بین فعالان در این حوزه دارد.

لوله گالوانیزه گلخانه ای

گروهی از لوله‌ها که به دلیل پوشش گالوانیزه در برابر طوبت و خوردگی مقاوم بوده و در کشاورزی برای ساخت گلخانه‌ها به کار می‌روند به نام لوله گالوانیزه گلخانه شناخته می‌شوند. فرآیند آبکاری این لوله‌ها به دو روش سرد و گرم انجام می‌گیرد و به دلیل کارایی و کیفیت لوله‌های تولید شده به روش گرم، عمر آن‌ها بیشتر از لوله های گالوانیزه سرد بوده و در محیط گرم و مرطوب گلخانه حدود 25 الی 30 سال دوام خواهند داشت. نوع دیگری از لوله‌های گلخانه ای وجود دارند که از ورق فابریک گالوانیزه ساخته می‌شوند. این لوله‌ها قیمت و طول عمر کمتری نسبت به لوله‌های گالوانیزه گرم داشته و برای افرادی که بودجه محدودی در شروع کار دارند، بسیار مناسب هستند.

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای

قیمت لوله گلخونه به عوامل مختلفی مانند هزینه مواد اولیه، برند تولید کننده، کیفیت تولید، هزینه حمل و نقل، نوسانات نرخ ارز و ... بستگی دارد. این لوله یکی از پرکاربردترین تجهیزات برای احداث گلخانه است و بدون آن نمی‌توان سازه‌ای محکم بنا کرد که در عین مقاومت بالا، شرایط مناسبی را برای پرورش گیاهان به وجود آورد؛ به همین دلیل اطلاع از قیمت روز لوله گلخانه برای افراد فعال در زمینه کشت گلخانه ای بسیار مهم است.

خرید لوله گلخونه

استفاده از کشت گلخانه ای در مناطقی با شرایط آب و هوایی ناپایدار به دلیل تامین امنیت غذایی، امری اجتناب ناپذیر است. همچنین به علت سودآوری بالای این نوع کسب و کار و امکان کنترل شرایط، افراد زیادی اقدام به راه اندازی گلخانه نموده‌اند. بسیاری از گیاهان را می‌توان در فصل‌های غیر رشد پرورش داد و در بازار عرضه کرد. البته استفاده از گلخانه به پرورش گیاهان محدود نمی‌شود. مثلا در گلخانه‌ها می‌توان زنبورداری هم کرد. امروزه یکی از شرکت‌های بزرگ از گلخانه برای استخراج نفت استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد کاربردهای گلخانه چیزی بیشتر از کشت گیاهان است و در آینده‌ای نه چندان دور می‌توان کسب و کارهای متنوعی به کمک آن تاسیس کرد. ساختار اصلی گلخانه از لوله تشکیل شده است. این لوله‌ها توسط کارخانه‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. گروه صنعتی پی جی کو (هلدینگ پتروگرایش) یکی از تولید کنندگان لوله گالوانیزه گلخانه در کشور است.

این مجموعه صنعتی انواع لوله گلخانه مانند لوله گلخانه دست دوم را در طول و ضخامت‌های مختلف عرضه می‌کند. مشاوران پی جی کو آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند. کاربران می‌توانند برای خرید لوله گلخانه دست دوم و استعلام قیمت لوله گلخانه با کارشناسان تماس حاصل نمایند. دفتر پی جی کو در مرزداران واقع شده و علاوه بر ثبت سفارش به صورت تلفنی امکان مراجعه حضوری و دریافت مشاوره رایگان برای تمامی مشتریان وجود دارد.
 
https://naftonline.ir/news/28464/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0