تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
در راستای رفاه حال مراجعین و افزایش رضایتمندی جمعیت تحت پوشش صنعت نفت، کلینیک‌های تخصصی داخلی و قلب در بیمارستان بزرگ نفت اهواز در شیفت بعد از ظهر فعال شد.
سازمان بهداشت و درمان نفت اهواز | نفت آنلاین
سازمان بهداشت و درمان نفت اهواز | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در راستای رفاه حال مراجعین از ابتدای پاییز سال گذشته کلینیک‌های تخصصی و آزمایشگاه بیمارستان بزرگ نفت فعالیت خود را در روزهای پنجشنبه آغاز نمودند. پس از گذشت بیش از 6 ماه از این اقدام که موجب افزایش رضایتمندی مراجعین شد، این بهداشت و درمان از ابتدای اردیبهشت ماه امسال کلینیک های تخصصی داخلی و قلب را نیز در در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 18 فعال نموده است. به علاوه در این روزها کلینیک‌های نوار قلب و اکوکاردیوگرافی نیز فعال می‌باشد.
 
این اقدام با توجه به به درخواست‌های مکرر شاغلین محترم صنعت نفت و در جهت افزایش رضایتمندی این عزیزان انجام شده است تا بتوانند در فضایی آرام و در تایم غیر اداری به کلینیک‌های تخصصی مراجعه نموده و امور درمانی خود را پیگیری نمایند.
 
ثبت نوبت و پذیرش در کلینیک‌های تخصصی عصر از طرق مختلف از جمله تماس با شماره تلفن 3153-061 (کال سنتر) ، سامانه نوبت‌دهی غیر حضوری بیمارستان بزرگ نفت و مراجعه‌ی حضوری صورت می‌گیرد.
 
گفتنی است کلینیک‌های تخصصی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سه مرکز بیمارستان بزرگ نفت اهواز و مجتمع ‌های تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت و کارون، روزانه فقط در شیفت صبح به بیش از 1400 نفر خدمات رسانی می‌نماید.
 
در خصوص فعال سازی سایر کلینیک‌های تخصصی در تایم بعد از ظهر نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/28452/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0