تاریخ انتشارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
یکی از مخاطبین نفت آنلاین در واکنش به نحوه طراحی یکی از بیلبوردهای NIOC یادداشتی به این رسانه خبری ارسال کرد.
بیلبورد یا اینفوگرافیگ! | نفت آنلاین | شرکت ملی نفت ایران
بیلبورد یا اینفوگرافیگ! | نفت آنلاین | شرکت ملی نفت ایران
یکی از مخاطبین نفت آنلاین در واکنش به نحوه طراحی یکی از بیلبوردهای NIOC و نصب آن در خیابان های پایتخت با ارسال عکس و متنی به نفت آنلاین نوشت:
 
طبق محاسبات مخاطب برای دیدن هر بیلبورد تقریباً ۵ ثانیه وقت داره.من حدود ۱۰ بار تا حالا از اینجا رد شدم ولی نتوستم بخونمش.بعید می‌دونم هیچ موجودی از نوع بشر هم این توانایی رو داشته باشه.
 
خیلی عجیبه که برخی مدیران روابط عمومی شناختی از رسانهٔ مورد استفاده‌شون ندارن و بیلبورد رو با اینفوگرافیک و یا یه اسلاید سنگین از پرزنتیشن اشتباه می‌گیرن.
 
عجیب‌تر اینه که این بیلبورد شرکتیه که پایه‌گذار روابط عمومی در این کشور بوده!
یکی از مخاطبین <a href='https://www.naftonline.ir' target='_blank'>نفت آنلاین</a> در واکنش به نحوه طراحی یکی از بیلبوردهای NIOC
 
https://naftonline.ir/news/28411/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0