تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها بر جوان‌گرایی در دولت تاکید کردند، اما در وزارت نفت دولت سیزدهم افراد بازنشسته بدون تخصص خاصی بازنشستگی را به تعویق می اندازند !
وقتی وزارت نفت را رها نمی کنند! | نفت آنلاین
وقتی وزارت نفت را رها نمی کنند! | نفت آنلاین
به گزارش نفت‌ آنلاین ، در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها بر جوان‌گرایی در دولت تاکید کردند، اما در وزارت نفت دولت سیزدهم افراد بازنشسته بدون تخصص خاصی بازنشستگی را به تعویق می اندازند!
 
این افراد اکثرا بدون تایید مدیران شرکت‌ها و صرفا با ارتباط با تهران !!!!! بازنشستگی خود را به تعویق می اندازند. 
 
حال جناب وزیر محترم نفت بفرمایند این افراد قرار است کدام مشکل را حل یا کدام بار را از دوش وزارت نفت بردارند که با تعویق بازنشستگی آنها موافقت می شود!
 
⬅️ نفت‌ آنلاین : متاسفانه شنیده شده در  شرکت های نفتی جنوب بعضی کارکنانی که در شرف بازنشستگی بودند تمدید شده یا در حال تمدید شدن هستند! یا بعضی دیگر پس از بازنشسته شدن توسط این شرکت ها با عقد قرارداد بازگشت به کار شدند که تمام این موارد خلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانگرایی است و امیدواریم هر چه سریعتر وزارت نفت دولت سیزدهم به تمدید بازنشستگان یا بازگشت به کار آنان پایان دهد تا راه برای ورود جوانان به سمت های مدیریتی در این وزارتخانه باز شود.
https://naftonline.ir/news/28418/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
حسین
سلام
متاسفانه در بهداشت ودرمان نفت هم همین مشکل وجود دارد .افرادی ناکارآمد که از مرز ۶۰ سالگی هم عبور کرده اند و دیگر سودی برای بهداشت ودرمان و جامعه نفت ندارند و فقط به جهت استفاده از مزایا و منازل شرکتی تمدید می کنند .و مانند سدی جلوی پیشرفت نیروی جوان وبا انگیزه را می گیرند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
فرشاد
باسلام بقدری بازنشسته شرکت نفت را کوبیدیدکه دیگرارج وقرب وشان منزلتی برایش نماندهراداره ای شهرداری وزارت نیرو و..‌همه وهمه ازمابیشترمیگیرندگویا ماموریت شماهمین است اطلاع رسانیتان افتضاح ببینید تامین اجتماعی ۲۴ساعت فعال اما سایت ماهنوزاخبار۱۴۰۰رو سایتشه همه ادارات ۵۷درصدوشرکت نفت ۲۰درصدهمه همسان سازی رودرست وکامل انجام میدن غیرازشرکت نفت همه حق اولادوعایله مندی روافزایش دادن بجزشرکت نفت هنوز همسان سازی سه سال پیش روندادین چقدراکوچری میکنیدشرم آوراست البته مقصرخودماهستیم که عین سایربازنشستگان اعتراض نمیکنیم راه نمیفتیم توکوی وبرزن همه ادارات به جوانی جمعیت کمک میکنندبجز شرکت نفت
feedback
Iran, Islamic Republic of
فرشاد
میشه بفرمایید همه ایران ازپول نفت استفاده میکنندوبودجه همه ایران رو ازنفت می گیرندوبه شایسته ترین صورت به کارمندان وبازنشستگان خودشون میرسندبجز وزارت نفت خنده دارنیست کدام باسوادی دروزارت خانه نفت کارت رو جوری حساب کرد که سهم بازنشسته بازهم ۶۰درصدشدجناب بیات به این نابغه ریاضیات جایزه نمی دین؟جناب بیات میشه بفرمایین همه ادارات وارگانها مثل شما رفتارمیکننداونها چه جوری وازچه منبعی به بازنشستگان خود اضافه حقوق میدن اکوچری روازکجادرآوردین درامدصادرات نفت به فرموده وزیر نفت ۱۲۰درصدافزایش پیداکرد امابازنشسته خود وزارت نفت نصف سایربازنشستگان اضافه حقوق بگیرن؟بازنشستگان سایرادارت هم حقشونه اوناهم یک عمر زحمت کشیدن اما چرادم ازاسلام ومساوات وعدالت میزنیداما با بازنشستگان شرکت مثل جوامع سرمایه داری ولاییک برخورد میکنید منت میذارید که ارزشیابی حق بازنشسته نیست وشمالطف میکنید؟مگر رهبرمعظم انقلاب نفرمود عدالت را رعایت کنید این چندساله تامین اجتماعی ۵۷درصد اول سال ۳۵دزصد وسط سال..وپرداخت میکنه اگریک وقت خدای نکرده ازجیبتون به مالطف میکنین بفرمایید ماراضی به ضرر شمانیستیم بینی وبین الله جناب بیات جناب شماهم خودتان ۱۸تانوزده تومان میگیرین؟جناب بیات شماهم که ظاهرمبارکتون خیلی به کثیرالنمازها شبیه چرا پس اینهمه درعمل ظلم میکنید چراهمسان سازی رو واقعی انجام نمیدین طبق عادت این دولت شماهم تقصیر روگردن مدیران قبلی گذاشتین خوشبختانه جناب حاج صادق مدیرچندین ساله است اگه ایشون مقصر چراهنوز سکان مدیریت دستشه شماراواگذارمی کنیم به خدا وروزقیامت فقط خیلی شرم آوره هنوزخبرهای ۵ تا ۷سال پیش روسایتتونه ۱۴۰۲ داره به نیمه میرسه اونوقت آخرین وتازه ترین اطلاع رسانی شمامربوط به ۲۴۰۰و۱۴۰۱خواهش میکنم اگه قرارنیست درعمل خدایی باشین پس درحرف هم ادعایی زهدوتقوا نفرماییدبنده فرشادآزاد با۸فرزند همه بیکار سه دانش آموز ۴فرزند زیر۱۸سال شرم آورنیست به اندازه یک خانواده سه نفری شهرداری ونیروهای مسلح وکشوری ولشکری دریافتی ماهیانه دارم همان بخشنامه چندرغاز روهم که حق اولاد وعایله مندیش روزدید کمتر تشریفات وسفره حق سفره وهمایش و...برگزارکنیدتا اقلا خانواده بازنشسته اینگونه بدبخت نباشه تحریره شما سالی یکبار میدرخشه اونم وقتی یکی مثل بنده انتقادکنه بعدمیشه فعالترین سایت شرمنده که بیخود به به وچه چه نمیگویم ومدح نمیکنم ومیدانم برای شما اهمیت نداره یک پدرشرمنده زن وبجهاش بشه مهم خودشماومدیران هستندکه پاداش بعضی عزیزان به اندازه سه سال مستمری مابدبخت بیچاره هاست
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
الویت اول در برکناری وزیر کشور است که به سادگی گول مسولین زیر دست خود را خورده و بعد برکناری و مجازات مدیران استانی که اهواز را تبدیل به یک روستای بزرگ کرده اند!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهرام
وضعیت اقتصادی در به داغون، تورم وحشی، دولت ناکارآمد و بی عرضه همه و همه نا امنی اقتصادی رو برای کارکنان در شرف بازنشستگی بوجود میاره، باز نشسته با چه امیدی، امیدوار به ادامه زندگی با این وضعیت گرانی باشد؟!!! مدیران ارشد بعد از بازنشستگی اغلب با پند " پ" تازه در واحدهای پر پل و پیمون برای لفت و لیس بعنوان مدیر عامل جذب میشن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
وقتی حقوقشان خوب باشه .و به راحتی بتونن بچه هاشون بزار تو شرکت و بهترین امتیازها رو بگیرن .‌‌توخونه شرکتی مفت نشسته باشند . نباید هم دل از شرکت بکنند .تازه بعضی هاتون هم وقتی بازنشسته میشن میرن تو شرکتهای خصوصی مدیر پروژه میشه و مستقیم با شرکت در ارتباطند . خوشا به سعادتشون
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا كارمندان نفت را سي سال كار بازنشسته نمي كنيد
feedback
Iran, Islamic Republic of
بازنشسته
از وقتی که یک آقایی در پست مدیر در جنوب گمارده شد پیرمردهای از کار افتاده و بازنشسته که به نوعی به او وابستگی داشتند بر سر کار گرفت
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام حقیت دارد صدرصد ولی کو گوش شنوا فقط پارتی بازی ولابی گری
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند
تنها حسن زنگنه فقط این بود که تمدیدی نبود و باید ترک میز می کردند.
حالا اما جولانگاه بازنشستگان شده وزارت نفت با عناوین مشاول بعد از بازنشستگی و تمدیدهای مکرر
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهاجر
دقیقا نا متخصص ترین افراد در فلات قاره بهرگان بعلت ارتباط با تهران خدمتشون تمدید میشه متاسفانه
feedback
Iran, Islamic Republic of
قدرت الله پولادوند
کاملاً درست است با انواع مختلف مدارک وابسته به جنگ وجانبازی دو تا پنج سال تمدید می گیرند و ما که مدارک نداریم با حقوق کم بازنشسته شدیم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
زنگ بزنیم آتش نشانی .
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدجواد
نمونش ؟؟؟؟ را از پارک بازنشستگان آوردن در دولت روحانی به علت قحط الرجالی گفتند مدیرعامل بشو چون نفر نبود
feedback
Iran, Islamic Republic of
بخاطر پول حاضرن تمام وقت و زندگیشان را در اداره سپری بکنند مگر اینکه بک مریضی ناعلاج بگیرن تا دست از اداره بکشند
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم قشمریان
با سلام کسانی که دوست ندارن بازنشسته بشن اقماری نیستند ستادی هستن واز تمام مزایا بهرمند هستند
feedback
Iran, Islamic Republic of
خارگ
سلام
متاسفانه در جزیره خارگ ؟؟؟؟؟؟ یک سال با لابی نماینده بوشهر تمدید کرده و الان یکسال تمدید پس از بازنشستگی ایشان تمام شده باز رفته سراغ نماینده و به افراد نزدیک خودش گفته تو پیچ وزیر و مدیرعامل نفت بروید و کامنت حمایت و تمدیدی برا من بذارید.
تو را به قرآن تا کی مگه نه اینکه این مملکت جوان دارد و متخصص تا کی باید با این جور کارها نسل جوان سوحته شوند و مجال و میدان برای عرض اندام از جوانان گرفته شود خواهشا به داد جوانان و متخصصان خارگ بسید که شرکت پایانه نفتی داره ظلم میکنه با تمدید برا این اقایان که ول کن نیستند
feedback
Iran, Islamic Republic of
جنوبی ها
نفت انلاین عزیز و راسخ لطفا صفحه ای ایجاد کنید تا اسامی افراد در شرف بازنشستگی که دنبال و پیگیر تمدیدی هستند را از تمام نقاط و شرکت های نفتی هستند را اعلام کنند و جلوی این ظلم و ناصواب بازی یه کسر افراد چسبیده به صندلی را گرفته و زمینه رشد و میدان داری جوانان متخصص و جویای نام فراهم شود .
مبارزه با رانت و فساد هزینه دارد خواشا این جور را نفت انلاین به گردن بکشد
feedback
Iran, Islamic Republic of
....
وقتی آقای ع.ض مشاور فعلی وزیرنفت ودوست مرحوم رستم قاسمی(که برخی معتقدند الان حداقل قریب 8 سمت در وزارت نفت/صندوق بازنشستگی نفت/شرکتهای تابعه ودست داشتن در انتصابات فعلی معاونین وزیر ومدیران میانی نفت)داشته که حداقل 10 سال پیش درزمان زنگنه در60 سالگی بازنشسته شدتکلیف بقیه روشن است!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن
در فرم های استاندارد ارزیابی عملکرد به شاخص هایی اشاره می شود که با تجربه و سوابق مفید کاری افزایش می یابند. در ادبیات کاری باید "جوانمردگرایی" رونق یابد و "جوان گرایی" یک حرف وارداتی و عوام فریبی است. باید متناسب با هزینه ای که می شود تا تجرب و دانش اندوخته شود, به همان نسبت کار و خروجی اندازه گیری شود. متاسفانه به انبوه دانش ها و تجربیات اندوخته شده بی توجهی می شود و یکی از دلایل آن عدم توسعه و بهبود مستمر "تولید و فناوری تولید" است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
یونسعلی
سلام خدمت دست اندکاران وزارت نفت ومدیران شرکت های وابسته به نفت مخصوصا مدیر شرکت ملی نفت ایران که فرموده اند تولید نفت ایران دو برابر شده وبارها از دیگر مقامات نفتی از جمله آقای اوجی وزیر نفت دولت مردمی شنیده شده که هم فروش نفت خوبه وهم درآمدزای شرکتها بالاست وهم پولهای بلوکه شده آمده اند اما هیچ حرکت جهادی وانقلابی در این وزارتخانه مشاهده نشده ما بازنشتگان با توجه به گلایه‌ای زیادی که از دولت تدبیر وامید ووزیر پر کارش جناب آقای بیژن نامدار زنگنه داشتیم از نظر معیشتی اما با همه این خصوصیات حقوق ما کفاف زندگی روز مره را میداد حتی پس انداز هم میکردیم آقای اوجی واقای خجسته مهر در مدیریت شماها ودر دولت مردمی که افتخار داشتیم وضع ما نفتی‌ها بهتر از گذشته میشود اما تاکنون فرمان نظرمان اندیشمان اشتباه بوده چون این حقوقی که داده میشود کفاف یک هفته را هم نمی‌دهد در این گرانی تورم بیش از حد شعار این دولت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی بود اما در اقدام وعمل مهار تورم وگرانی که نشد هیچ مشکلات معیشتی و اقتصادی چندین برابر شده لطفا ماده 10 که بقول مدیران منتظر امضا ریاست جمهوری بودن چرا عملیاتی نشد چرا آنچه عقب مانده بازنشتگان بخصوص کد 23یهای بازنشته هست اقدام نمیشود چرا ارزشیابی محاسبه وپرداخت نمیشود وووووو از ریاست دولت مردمی انتظار بازنگری اساسی در وزارت هست که امیداست برای آینده بهتر وامید به زندگی بهتر دولت دست بکار بشود ویک اقدام جهادی وانقلابی در بدنه وزارت نفت صورت بدهد تا کمی از مشکلات رفع گردد وسلام یونسعلی حسنعلی پور بازنشته 526681
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفتی های سنوات بالا دو دسته اند : دسته اول افراد متخصص و توانمندی که از این صنعت ناامیدند و به شدت دنبال بازنشستگی پیش از موعد قبل از سن بازنشستگی هستند. دسته دوم افراد بی مصرفی که با ارتباطات و لابی گری یه عمر خوش گذراندند و به شدت دنبال تمدید اند و دوست دارند تا آخرین لحظه عمر در نفت بمانند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مناطق نفت‌خیز جنوب
باسلام اولاً جایگاه مناطق نفت‌خیز جنوب،حفاری،سکوهای دریایی وخشکی وکل عملیات وگازوپتروشیمی وپالایش وپخش راباستادوزارت نفت و بقیه ستادهای دیگررایکی حساب نکنید چون تمام ضربه راستادیهاومجلس و....به ماواردکرده دوماً کارکنان سایروزارت خانه های دیگربیایندوتوی عملیات کارکنندوالان که مجلس خیانتکار به مردم و نظام اسلامی حقوق نفت وپاداش پایان خدمت رامنهدم کرد لطفاً دیگر چیزی برای کارکنان نفت ننویسید.
0