تاریخ انتشارسه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
انتشار به بهانه هفتمین سفر رئیس جمهور به خوزستان

آیا شعار حذف مدیران پروازی در دولت سیزدهم تبلیغاتی بود؟

سید ابراهیم رئیسی در حالی برای هفتمین بار به استان خوزستان سفر می کند که یکی از مهمترین شعارهای ایشان در خصوص استان نفتخیز خوزستان تحقق نیافته است!
سفر سید ابراهیم رییسی به خوزستان | نفت آنلاین
سفر سید ابراهیم رییسی به خوزستان | نفت آنلاین
در حالی رئیس جمهور برای هفتمین بار در طول یکسال و نیم گذشته به خوزستان می آید که مهمترین دستور ایشان مبنی بر استقرار مدیران در این استان و حذف مدیران پروازی توسط هلدینگ خلیج فارس ، شرکت های پتروشیمی زیر مجموعه وزارت کار و ... اجرایی نشده است! و همچنان ۹۹.۹ درصد مدیران این شرکت‌ها از جیب مردم محروم خوزستان در حال تردد بین مسیر پایتخت و مناطقی مثل ماهشهر ، بهبهان ، مسجدسلیمان و ... هستند و به ریش مردم این استان مظلوم می خندند و برای دستور عالی ترین مقام دولتی کشور تره هم خرد نمی کنند. 
 
⬅️ نفت_آنلاین : اگر واقعا دستور داده شده مبنی بر استقرار مدیران در این استان تبلیغاتی نیست و دولت سیزدهم عزمش را جزم کرده که انرا اجرایی کند، هر چه سریعتر مسئولین بازرسی نهاد ریاست جمهور به این موضوع ورود کرده و چرایی عدم اجرای دستور رئیس جمهور را از هلدینگ خلیج فارس ، وزارت کار و .... جویا شوند.
حذف مدیران پروازی استان خوزستان
https://naftonline.ir/news/28384/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
با سلام. میشه بفرمائید کدام شعار این رئیس جمهور یا قبلی ها تحقق یافت ؟ بنظر بنده ایشون دکور هستند و اون آقای دزفولی معاون اول به اضافه شورای سپاه همه کاره دولت ظاهر هستند. ما امیدی به این قوم نداریم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
حداقل در مورد آب شرب پنج میلیون نفر از مردم استان خوزستان نباید بی انصافی کرد ،یادمان هست آخوندی می گفت مسکن مهر مزخرف است،وزیرکشاورزی میگفت گندم را از خارج می‌خریم ارزان تر است البته با دلار ۴۲۰۰آنهم برای دوستان.فجایع دوره روحانی کم نست وقتی آمد دلار ۳۲۰۰،وقتی رفت ۳۳هزار تومان ،یازده برابر.جبران این فجایع ده سال زمان میخواهد.دو عدد مرغ منجمد با کارت ملی وثبت در سامانه.میشود کتاب نوشت در تخریب ایران.
0