تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
در پی انتشار یک گزارش در نفت آنلاین در خصوص نارضایتی پرسنل شرکت نفت آغاجاری از خدمات درمانی ، سازمان بهداشت و درمان نفت آغاجاری جوابیه ای به این رسانه خبری ارسال کرد.
سازمان بهداشت و درمان نفت | نفت آنلاین
سازمان بهداشت و درمان نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین متن جوابیه به شرح ذیل می باشد:

جوابیه شماره یک 
 
در کلینیکهای تخصصی و فوق تخصصی این بهداشت و درمان میزان ارائه خدمات به بیماران درسال۱۴٠۱ نسبت به سالهای ۱۴٠٠ و۱۳۹۹ افزایش چشمگیری داشته است. در این کلینیک ها در سال ۱۴٠۱ تعداد ۶نفرپزشک فوق تخصص در رشته های گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، ریه، غدد وآسم و آلرژی کودکان و تعداد۱۸نفرپزشک متخصص در رشته های رادیولوژی، پوست، ارولوژی، ارتوپدی، داخلی، جراحی عمومی، قلب و عروق، زنان وزایمان، چشم، گوش وحلق وبینی، روانپزشکی، نورولوژی، بیهوشی ویزیت بیماران مراجعه کننده را انجام داده اند.  
 
ضمنا در برنامه عملیاتی سال۱۴٠۲ بهداشت و درمان تکمیل ظرفیت پزشکان متخصص و فوق تخصص مورد نیاز در دستور کار قرار دارد. 
 
جوابیه شماره دو
 
نوبت دهی پزشکان متخصص داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، قلب، ارتوپدی و اطفال بصورت روزانه و در سایر تخصص ها از جمله پوست، ارولوژی، روانپزشکی، چشم، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی براساس تعداد بیماران ثبت شده و هماهنگی با پزشک مربوطه بصورت هفتگی هر دوهفته یا گاها ماهانه می باشد. 
 
جوابیه شماره سه 
 
ارائه خدمات دندانپزشکی درسال ۱۴٠۱ نسبت به دوسال قبل (سال۱۳۹۹ و۱۴٠٠) روند افزایشی داشته وطبق بررسی و آمار ارائه شده رئیس واحد دندانپزشکی بیشترین میزان ارایه خدمات به بیماران را داشته است و درسال جاری ارائه خدمات افزایش خواهد یافت.
 
جوابیه شماره چهار
 
اعزام بیماران به مراکزمجهزتربراساس قانون و مقررات اعزام و به تشخیص شورای پزشکی منطقه می باشد و طبق بررسی و آمار ارائه شده میزان اعزام بیماران به اهواز و تهران طی ۳سال گذشته روند افزایشی داشته است. 
 
جوابیه شماره پنج
 
باتوجه به افزایش تعداد مراجعات به آزمایشگاه به علت عدم رعایت دقیق فرایند سیستم ارجاع وپزشکی خانواده توسط برخی از بیماران و همچنین باتوجه به ظرفیت پرسنلی و امکانات موجود و جهت حفظ کیفیت نتایج آزمایشات و رعایت استانداردها و پاسخ دهی مناسب زمان تعریف شده برای برخی آزمایشات حداکثر ۳الی ۴ روز می باشد بدیهی است بیماران اورژانسی و بیماران با شرایط ویژه از این قائده مستثنی می باشند. براساس برنامه عملیاتی سال۱۴٠۱ تجهیزات تشخیصی آزمایشگاهی مانند دستگاه بزرگ آنالایزور بیوشیمی، سل کانترفول دیفرنشیال خون شناسی و دستگاه فول اتوماتیک تستهای انعقادی جهت بیماران قلبی و بستری در بخش CCU که از بهترین برندها و مدرنترین دستگاه های روز آزمایشگاه هستند خریداری گردیده و در چرخه کار آزمایشگاه قرار گرفته است.
 
احتراما لازم به ذکر است با حمایت های مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت جناب آقای دکترهاشمی در سال ۱۴۰۱ تجهیزات پزشکی پیشرفته جهت بخش های مختلف درمانی بیمارستان بالغ بر ۲۰۵ میلیارد ریال خریداری و در اختیار این مرکز قرار گرفته که هم اکنون در حال بهره برداری می باشند.
 
قطعا با ارتقا خدمات سلامت در تلاش هستیم تکریم ارباب رجوع و احقاق حق کارکنان شریف صنعت نفت، خانواده های محترمشان و مردم بومی منطقه به نحوه مطلوبی انجام گردد.

نفت آنلاین قضاوت در خصوص جوابیه ارسالی را به کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری واگذار می کند. نظرات خود را در خصوص این جوابیه بنویسید 
https://naftonline.ir/news/28342/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
اگر آقای دکتر هاشمی حمایتی کردند برای خرید وظیفه ایشان بوده پس نیاز به درج موضوع حمایت ایشان در جوابیه نبود
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند نفت
من حساسیت گوش حلق بینی داشتم. متاسفانه دکتر گوش وجود نداشت! و مجبور شدم به اهواز مراجعه کنم
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
به نظر من مشکلات از خوزستان نیست.
مشکلات از ریشه یعنی سازمان بهداشت و درمان نفت در تهران است که اصلا توجهی به استان خوزستان ندارد
این آقایون فقط به فکر پایتخت هستند
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند رسمی 25 سال سابقه
کاملا درسن است . فقط بفکر ستاد و خودشان در تهران هستند. مخصوصا مدیریت فعلی سازمان که حتی پرسنل هم شاکی هستند
feedback
Iran, Islamic Republic of
وضعیت بهداشت و درمان نفت در تمامی خوزستان اسفناک است. آغاجاری هم پرچمدار این موضوع است
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین زاده
کاش آقایان سری به بیمارستان نفت اصفهان می زدند. اونوقت میدیدن خدمات دادن خوب یعنی چی
feedback
Iran, Islamic Republic of
درسته، پول نفت و گاز خوزستان میره برا اصفهان و تهران و جاهای دیگه...
feedback
United States
سلام ای کاش درمانگاه گاز بندرعباس یک دهم این امکانات روداشت
feedback
United States
از نفت آنلاین بابت این مطالبه گری تشکر میکنم
کاری که هیچکس نتونست انجام بده شما انجام دادید
امیدواریم تلنگری باشه برای بهداشت و درمان نفت آغاجاری تا بهتر خدمات بدن
feedback
Iran, Islamic Republic of
نتیجه باید به دست بیاد من برا دندان مراجعه نمودم کمترین کار یه کشیدن دندان بود که دندان های ۷ و ۸ را اعلام کروند بیرون انجام دهید دیگه ایمپلنت و کامپوزیت که حرفش را نزنیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفتی
کلا بهداشت و درمان نفت خدمات خوبی ارائه نمیده. این جوابیه هم عذر بدتر از نگناست.
feedback
Canada
کلا که از بهداری نفت اکثرا ناراضی هستند
feedback
United Kingdom
Reza
متاسفانه امکانت وجودداره امابه نحوصحیح ومطلوب بهره برداری نمیشه واین نشات ازمدیریت ضعیف وبی تعهدی ناظم داخلی کلینک ها میباشد.ایشون روعوض کنید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سایه
خطابم به بهداشت و درمان آغاجاری است.
خداییش با چه رویی نوشتید دندانپزشکی خدماتش بهتر شده.. همه رو دارن ارجاع میدن بیرون

تجهیزات خوب است کیفیت خدمات خوب نیست‌ پزشک متخصص خوب نیست..

البته بهداشت و درمان نفت اهواز و گچساران نیز همین مشکلات را دارد...

ظاهرا برای آقایان ارائه خدمات فقط در تهران اولویت دارد.. اصلا به فکر جنوب نیستن
feedback
Iran, Islamic Republic of
خ
مدیرعامل بهداشت و درمان نفت هنوز از مدیران دوره زنگنه است ! متاسفانه ایشان توجهی نیز به جنوب ندارند.. برای ایشان تهران اولین و آخرین جا برای نظارت است.. ام آر آی پیشرفته هم برای تهران خریدن!
feedback
United States
طاها
با سلام
مشخصا آمار و ارقام فوق از نظر کمیت است بحث کارکنان کیفیت است بطور مثال برای کارکنان فرم نظر سنجی در مورد دندانپزشکی ارایه شود. فرم نظر سنجی در مورد دارو ارا/ه شود رای کارکنان مهم است نه پاسخ آماری بهداری و بهداشت آغاجاری مساله دیگر چرا هیاتی اعزام نمی‌شود تا با حضور رو در رو نقاط ضعف شناسایی شود؟ آقایان و دست اندرکاران این بیانیه ها فرافکنی است.
feedback
United States
طاها
من نطر دادم چرا ظاهر نشده است؟
feedback
United States
ممحد
خدمات در بهداشت و درمان بخصوص دندانپزشكي زير صفر
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجتبی
به نظر من هیچ مسئولی در ایران وجود ندارد که دلش به حال پرسنل بسوزد و این پرسنل هستند که باید حق خود را بگیرند.اگر در مساله بهداشت و درمان مشکلی هست.این مشکل به مسئولان مربوط نیست.مسئولان تا انجایی کار میکنند که به انها فشار وارد شود.اگر میخواهید مشکلات حل بشود باید همیشه و همیشه پیگیر باشید
نا گفته نماند از نظر من شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاحاری بدترین شرکت در کل دنیا هست.چون برای کوچکترین کار باید آشنا داشته باشیم و همه کارها با زد و بند انجام میشود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
اسدالله شفيعي زیدانلو مشهد
سلام لطفا چهل سال خدمت جوشکاری کد بود بعد چهل سال بادودجوش زندگی کردم حالاسینه ریه ونفسم درنمی اید شب خانم به بهداری تماس گرفتن برای آمبولانس نیامد ه این عدالت است من تمام منطقه کشورم دعوت شدم رفتم کا رکردم تاجبعه جنگ لطفا ازمسولین خطوط منطقه چهار استعلام بگیرید من این چهل سال چه زحمتی کشيدم
feedback
Iran, Islamic Republic of
منتقد سبز
شما درست می فرمایید، آمبولانس های بهداری مشهد دکوری اند. فقط هزینه های کلان براشون میشه و سرویس دهی هم برای دوستان ارجمند سون است.
feedback
Netherlands
امروز به کلینیک شهدا صنعت نفت اهواز مراجعه کردام (پنچشنبه)طبق اطلاع رسانی که قبلا انجام شده بود که ساعت ۱۰ الی ۱۲ پزشک متخصص اطفال ویزیت انجام می دهد ولی متاسفانه امروز مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ کسی حضور نداشت
feedback
United States
بهروز
من پیشنهاد میدم یک گروه نظارتی از تهران برای بررسی عملکرد بهداشت و درمان امیدیه بفرستند.تا مغایرت گزارش اول و جوابیه اگر دارد مشخص شود چون بهداشت درمان همه اش تجهیزات به روز نیست تجهیزات بدون پزشک به درد نمیخوره.
افزایش آمار هم دو جنبه دارد یا عدم پیگیری و ضعف بهداشت درمان امیدیه در ارایه خدمات و دوم یا نبود پزشک که باعث مراجعه بیشتر میشود.
جوابیه هم سراسر دروغ است .ختم کلام
feedback
United States
سجادرستم پور
باسلام
خودتون دارید سیستمو تکذیب میکنید،خدمات و دستگاههای مورد استفاده اللخصوص در کلنیک های دندانپزشکی قدیمی هستن به نحوی ک در بدل ورود خودپزشک کارتشو میده ک بیاید مطب شخصی انجام بدهید و هرچی هزینه کردید خودم تایید میکنم،خرابی و بروز نبودن سیستم دستگاههای دندانپزشکی رو خود پزشکای کلنیک تایید میکنن ن افراد غیر متخصص
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند
سلام
این جوابیه با واقعیت فاصله زیادی دارد
feedback
United States
صادقی
با تشکر از زحمات کادر درمان شرکت ملی نفت ایران، لازم است ضمن قدردانی از این مجموعه درخواست شود بدون هیچگونه نیتی نسبت به کاستی های منطقی و قابل اجرا اعمال نشود.همه ما هموطن ایرانی هستیم به کمک همدیگر نیاز داریم.
خداوند همه ما را عاقبت بخیر کند
feedback
Iran, Islamic Republic of
عباس
متاسفانه مناطق عملیاتی از کمترین خدمات بهداشت و درمان برخوردار هستند.
این وضع اسفناک در کلیه مناطق عملیاتی صادق هست .
بیشترین خطرات و آلودگی ها در مقابل کمترین خدمات .
هر وقت هم که نیاز به خدمات بهداشت و درمان داشته باشیم کسی پاسخگو نیست و باید با ناراحتی و شکایت رفتار کنی تا شاید کسی صداتو بشنوه .
برای فرار از پاسخگویی هم قوانین و مقرراتی که خودشون وضع کردن رو ملاک کار قرار میدن .
feedback
Iran, Islamic Republic of
hab.ramezan
متخصص دائم نیستن فقط جراح وزنان وداخلی بقیه درهفته کمبود پرستار فیزیو تراپی وسائل تخصصی ندارد مانند لیزر درمانی مگننت وبعضی وسائل دیگر به اغجاری زیاد رسیدگی نمیشود متخصصین ساکن نیستن مرتب بیماران اورژانسی به اهواز اعزام شوند دستگاه mri ندارد حتی سبتی اسکن که سالها باید به شهر اهواز یا جای دیگر که با فشار مردم گرفته شد مسئولین بیمارستان مقصر نیستن امکانات در اختیار انها قرار نمیگیرد موافقت نمیشود ووووووووو
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
با سلام
مشکل بهداشت ‌درمان در شیراز هم وجود دارد اغلب پزشکان متخصص رفته اند نوبت دهی بسیار طولانی است و بیشتر به پرسنل خود درمانگاه ها یا آشنایان آنها داده میشه.
اغلب ارجاع به بیرون داده می‌شود بخصوص دندان پزشکی
کادر درمانی بهداشت و درمان هم پاسخ گو‌نیستند
تعرفه ها هم که دیگه گفتن نداره چند ماه میشه تا همون هزینه کم هم پرداخت کنن. !!!!!
اگر قرار است همه به بیرون ارجاع شوند باید کادر درمان هم تعدیل شوند این همه پرسنل ‌وکادر بیکار چرا ؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
دندانپزشکی خیانت در حق کارمندان شاغل است آقا خانم ما می‌خواهیم دکتر رو خودمون انتخاب کنیم پولشو هم خودمون میدیم شما طبق تعرفه دوزاری خودت به ما بده چرا ما رو مجبور میکنی یک روز کامل مرخصی بگیریم بیایم دندان پزشکی که دکتر بگه برو عکس بگیر یعنی یک روز دیگر رادیولوژی و یک روز دیگر درمان اگر انجام بشه ضعیف ترین متریال بی تجربه ترین پزشک ها در دندان پزشکی هستند خدا وکیلی این ظلم را به پايان برسانید ما حاضریم هر ماه مقداری از حقوق خودمان پرداخت کنیم که حقوق بچه هاشون رو بدن و در این دکان بسته شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفت تو ایران شده مشکل شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس که نمونش پتروشیمی فجره اون هم دست کمی از بهداشت و درمان نفت نداره اقای اوجی باید سریعا مدیران بی لیاقت وضد نظام رو برداره .چون اینا میخوان صدای نیروی انسانی رو در بیارن و شرکت‌های وبیت المال را همه به باد دادند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
دندان پزشکی که دیگه نگو فقط کشیدن وپر کردن بقیه معالجات به شهرهای دیگر حتی بهداشت کار دهان ودندان برای جرم گیری که همه مناطق دارن اونجا نداشته دکتر جرم گیری میکرد تازه یکی رو گرفتن خیلی مشکلات دیگه


و
feedback
Iran, Islamic Republic of
حبیب
بیمارستان فقط دکتر ثابت جراح زنان وداخلی بفیه ففط یک‌ زوز ور هفته اونم ۱۰۰ نفر نوبت میدن دستگاه mri نیست سیتی اسگن بعد از سالهای زباد خریدن باید برای هر کاری به اهواز مراجعه گرد کلیه بیماران اورزانسی به اهواز با امبو لانس اعرام شوند مسولین مقصر نیستن به انها امکانات داده نمیشه پرسنل هم رضایت ندارن وای به حال بیماران
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
وضعیت بهداشت درمان وزارت نفت و مدیریت شخص هاشمی ضعیف است که تا الان یکبار به امیدیه نیامده و این وضع اسفناک را ببیند این اوضاع پزشکان و متخصصان که بدون معاینه و دیدن عکس از شکستکی پا می گوید چیزی نیست. دندانپزشکی هم همینطور سالهاست در دست یک نفر است با تجهیزات و مواد ضعیف، امیدیه فقط ازمایشگاه تازه واردان است
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدی
سلام.من،بچه آغاجاری هستم.سی هشت سال سابقه دارم..بخدا جوابیه آنها دروغه .همش پارتی بازیه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد
جوابیه همش دروغه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
دقیقا جوابیه اقایون رو در نظر بگیریم یا کامتای پرسنل مراجعه کننده به این مراکز و میزان رضایتشون از خدمات کدام یک واقعی تر است ؟؟؟
یک سیاست دیگری هم هست که اقایون میخوان کم کم این مراکز رو‌جمع کنند و مراجعه کنندگان رو به بخش خصوصی ارجاع بدن بعدش انقدر در پرداخت از اینطرف اونطرف بزنن که بعد از مدتی کلا ارایه خدمات بهداشتی در صنعت نفت نداشته باشیم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابهری
دیروز که تعطیل بود و نصادف با ۲۱ رمضان تعدادی از بیماران نوبت پزشک تخصصی داشتند.
بعد از معاینه مراجعه کردند داروخانه .داروخانه بسته بود و بهشون گفتند شنبه مراجعه کنید.این هم یک شاهکار
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدیجه
مشکل از بهداشت و درمان خوزستان نیست

مشکل از مدیران پررویی است که در تهران نشستن نون نفت خوزستان را می خورند و به مشکلات بهداشت و درمان صنعت نفت این استان بی توجه هستند

همین چند روز پیش بود مدیرعامل بهداشت و درمان نفت در اظهارنظری عجیب تهران را قطب بهداشت و درمان صنعت نفت نامید و از خرید دستگاه ام آر آی پیشرفته برای بیمارستان نفت تهران خبر داد! واقعا جای تاسف است
0