کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش بهداشت و درمان نفت به انتشار یک گزارش در نفت آنلاین

24 فروردين 1402 ساعت 13:06

در پی انتشار یک گزارش در نفت آنلاین در خصوص نارضایتی پرسنل شرکت نفت آغاجاری از خدمات درمانی ، سازمان بهداشت و درمان نفت آغاجاری جوابیه ای به این رسانه خبری ارسال کرد.


بیشتر بخوانید/ انتقاد کارکنان شرکت نفت آغاجاری از خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری
 
به گزارش نفت آنلاین متن جوابیه به شرح ذیل می باشد:

جوابیه شماره یک 
 
در کلینیکهای تخصصی و فوق تخصصی این بهداشت و درمان میزان ارائه خدمات به بیماران درسال۱۴٠۱ نسبت به سالهای ۱۴٠٠ و۱۳۹۹ افزایش چشمگیری داشته است. در این کلینیک ها در سال ۱۴٠۱ تعداد ۶نفرپزشک فوق تخصص در رشته های گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، ریه، غدد وآسم و آلرژی کودکان و تعداد۱۸نفرپزشک متخصص در رشته های رادیولوژی، پوست، ارولوژی، ارتوپدی، داخلی، جراحی عمومی، قلب و عروق، زنان وزایمان، چشم، گوش وحلق وبینی، روانپزشکی، نورولوژی، بیهوشی ویزیت بیماران مراجعه کننده را انجام داده اند.  
 
ضمنا در برنامه عملیاتی سال۱۴٠۲ بهداشت و درمان تکمیل ظرفیت پزشکان متخصص و فوق تخصص مورد نیاز در دستور کار قرار دارد. 
 
جوابیه شماره دو
 
نوبت دهی پزشکان متخصص داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، قلب، ارتوپدی و اطفال بصورت روزانه و در سایر تخصص ها از جمله پوست، ارولوژی، روانپزشکی، چشم، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی براساس تعداد بیماران ثبت شده و هماهنگی با پزشک مربوطه بصورت هفتگی هر دوهفته یا گاها ماهانه می باشد. 
 
جوابیه شماره سه 
 
ارائه خدمات دندانپزشکی درسال ۱۴٠۱ نسبت به دوسال قبل (سال۱۳۹۹ و۱۴٠٠) روند افزایشی داشته وطبق بررسی و آمار ارائه شده رئیس واحد دندانپزشکی بیشترین میزان ارایه خدمات به بیماران را داشته است و درسال جاری ارائه خدمات افزایش خواهد یافت.
 
جوابیه شماره چهار
 
اعزام بیماران به مراکزمجهزتربراساس قانون و مقررات اعزام و به تشخیص شورای پزشکی منطقه می باشد و طبق بررسی و آمار ارائه شده میزان اعزام بیماران به اهواز و تهران طی ۳سال گذشته روند افزایشی داشته است. 
 
جوابیه شماره پنج
 
باتوجه به افزایش تعداد مراجعات به آزمایشگاه به علت عدم رعایت دقیق فرایند سیستم ارجاع وپزشکی خانواده توسط برخی از بیماران و همچنین باتوجه به ظرفیت پرسنلی و امکانات موجود و جهت حفظ کیفیت نتایج آزمایشات و رعایت استانداردها و پاسخ دهی مناسب زمان تعریف شده برای برخی آزمایشات حداکثر ۳الی ۴ روز می باشد بدیهی است بیماران اورژانسی و بیماران با شرایط ویژه از این قائده مستثنی می باشند. براساس برنامه عملیاتی سال۱۴٠۱ تجهیزات تشخیصی آزمایشگاهی مانند دستگاه بزرگ آنالایزور بیوشیمی، سل کانترفول دیفرنشیال خون شناسی و دستگاه فول اتوماتیک تستهای انعقادی جهت بیماران قلبی و بستری در بخش CCU که از بهترین برندها و مدرنترین دستگاه های روز آزمایشگاه هستند خریداری گردیده و در چرخه کار آزمایشگاه قرار گرفته است.
 
احتراما لازم به ذکر است با حمایت های مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت جناب آقای دکترهاشمی در سال ۱۴۰۱ تجهیزات پزشکی پیشرفته جهت بخش های مختلف درمانی بیمارستان بالغ بر ۲۰۵ میلیارد ریال خریداری و در اختیار این مرکز قرار گرفته که هم اکنون در حال بهره برداری می باشند.
 
قطعا با ارتقا خدمات سلامت در تلاش هستیم تکریم ارباب رجوع و احقاق حق کارکنان شریف صنعت نفت، خانواده های محترمشان و مردم بومی منطقه به نحوه مطلوبی انجام گردد.

نفت آنلاین قضاوت در خصوص جوابیه ارسالی را به کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری واگذار می کند. نظرات خود را در خصوص این جوابیه بنویسید 


کد مطلب: 28342

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28342/واکنش-بهداشت-درمان-نفت-انتشار-یک-گزارش-آنلاین

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir