تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
دفترچه آزمون استخدامی نفت طبق اعلام وزارت نفت امروز منتشر خواهد شد .
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | استخدام وزارت نفت
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | استخدام وزارت نفت
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، بر اساس  اعلام قبلی وزارت نفت دفترچه آزمون استخدامی نفت امروز منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند از تاریخ ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
 
لازم به ذکر است این آزمون استخدامی از محل مجوز استخدامی شماره ۸۰۲۹۶ مورخ ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۱ سازمان اداری استخدامی کشور برگزار خواهد شد.
 
 در این آزمون بیش از ۳ هزار نفر با برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی - تخصصی و روان‌شناختی و پس از طی تشریفات استخدامی (گزینش، طب صنعتی و...) به استخدام وزارت نفت در خواهند آمد.
 
 آزمون کتبی روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ بصورت همزمان در تهران ، خوزستان ، بوشهر و ... برگزار خواهد شد.
 
با توجه به مجوز صادره ، آزمون استخدامی نفت در مقاطع كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد رشته‌هاي فني و مهندسي مرتبط با نیاز صنعت نفت و تعداد محدودي در رشته‌هاي کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های حقوق، مديريت صنعتي و مديريت بازرگاني برگزار می‌شود که جزئیات آن در دفترچه آگهی استخدام پس از انتشار ذکر خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز پیشتر اعلام کرد ۵۰ درصد پذیرش در آزمون استخدامی نفت مربوط به nioc است.
 
همچنین اکثر پذیرفته شدگان این آزمون در مناطق عملیاتی صنعت نفت مشغول به خدمت می شوند.
 
 آخرین آزمون استخدامی نفت در سال ۱۳۹۲ برگزار شده بود و با توجه به وقفه ۱۰ ساله در برگزاري آزمون استخدامی نفت پیش بینی می شود استقبال بالایی توسط فارغ التحصیلان دانشگاهی از این آزمون شود.
 
⬅️ دفترچه آزمون استخدامی نفت به محض دریافت در کانال تلگرام #نفت_آنلاین منتشر خواهد شد/ عضویت در کانال تلگرام نفت‌آنلاین از طریق آی دی زیر:
🆔️ @naftonline
🆔️ @naftonline
 
جهت اطلاع کارجویان این پست را منتشر کنید
https://naftonline.ir/news/28167/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0