تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
علی مددی: دغدغه وزیر نفت حل مشکلات نیروی انسانی است

دغدغه جواد اوجی حل مشکلات کارکنان نفت؟

مهدی علی مددی معاون وزیر نفت :همه دغدغه وزیر نفت حل مشکلات نیروی انسانی است و بر همین مبنا ما در این حوزه سعی کرده‌ایم به خواسته‌های کارکنان پاسخ دهیم و مطالبات بحق آنان را از مسیرهای قانونی دنبال کنیم.
جواد اوجی وزیر نفت دولت سیزدهم | نفت آنلاین
جواد اوجی وزیر نفت دولت سیزدهم | نفت آنلاین
⬅️ نفت‌ آنلاین : اینکه وزیر نفت بعضی از اقدامات برجای مانده از دولت قبل در خصوص نیروی انسانی نفت را انجام داد (مانند تبدیل وضعیت ایثارگران، اقداماتی در حوزه تعدیل مدرک کارکنان ، بکارگیری فارغ التحصیلان گروه الف ، تصمیم برای برگزاری آزمون استخدامی نفت و ...) شکی نیست و جای تقدیر دارد .

اما فقط وقتی می توانیم بگوییم برای وزارت نفت دولت سیزدهم دغدغه پرسنل مهم است که اصلی ترین مطالبات آنها یعنی اجرای صحیح و بی نقص ماده ۱۰ ، رفع مشکل مالیات‌ها ، پاداش بازنشستگی بر اساس سابقه کارکنان و ... انجام شود، آنوقت می توان با صراحت گفت وزیر نفت دولت سیزدهم دغدغه پرسنل را دارد.
https://naftonline.ir/news/28068/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
ابراهیم
بر دروغگو ؟؟ خدا
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
... کردید بگید عیدی قراردادی رو کارگری میدید یا نه؟ اگر نه شما هیچ فرقی با روحانی نمیکنید وسلام بقیه وقت تلف کنیه
feedback
Iran, Islamic Republic of
spgc
ممنونیم که دغدغه دارید !!!! ما خون به جگر شدیم شما هم فقط دغدغه داری چه فایده !!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
Nigc
خیلی جالبه، اضافه فوق العاده وزارت جهاد و دارایی، برداشت سقف حقوق پزشکان موارد اینچنینی سایر ادارات مجوز هفت خوان نمیخواد و با تایید شورای حقوق و سازمان اداری دولت سریع لازم الاجرا میشه ولی قانونی که از سال 93 با تاکید رهبر و ابلاغ مجلس و دولت وقت همراه بوده باید هفت خوان با همت مسئولین ارشد نظام و نیروهای مسلح و قدس و... را بگذراند تا الان در معاونت حقوقی دولت طواف بدهند تازه برسد به دست مبارک رئیس جمهور، حالا ایشان صلاح بداند یا نداند ابلاغ بکنه آن هم پس از ابلاغ نفت فرمول را درست پیاده بکنه یا نه حق اعتراض هم بعدش دیگه نداریم چون می‌گویند دیگه چه مشکلی دارید این هم از ماده 10 که خواسته بودید. واقعا جالبه. به نظرم همان اول صادقانه می گفتند قانون درست است ولی ما بودجه نداریم یا به فلان دلیل بیخیال بشید. بهتر میشد هضمش کنی تا این هفت خوان رستم را!!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
جواد
سلام
کدوم اقدامات و دغدغه
شما یه تگاه به حقوق و مزایای پرسنل رسمی بنداز بعد بگو دغدغه
تعدیل مدرک برای کی و کجا انجام شده
ماده ۱۰ کجاست
مالیات کجاست
از حل اینهمه دغدغه خسته نباشند واقعا
feedback
France
Yuness
شرکت نفت ایران رو شما ؟؟؟؟؟ تبدیل کردین به ضعیف ترین ارگان ایران. واقعا خیلی هنر میخواد تبدیل طلا به ؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
سلام جناب علی مددی.
تشکر می کنم از این همه دغدغه وزیر.
ولی این قول و وعده ها می خوام بدونم تمامی نداره؟؟؟؟؟
همکار عزیز شما که یکی دو ساله منابع انسانی وزارت نفت را دست گرفتید و بیش از این خودتون را اذیت نکنید . اعمال محاسبات و پرداخت ماده ۱۰ به جوک و دلخوری بیش از حد کارکنان تبدیل شده و روی اعصاب می باشد . لطفا تکرار نکنید که دغدغه دارید . بس است وعده های بی سرانجام !!!
0