تاریخ انتشارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳
انتشار به درخواست کارکنان نفت

شورای بررسی تعدیل مدرک کارکنان نفت تشکیل نشد!

کارکنان نفت می گویند همچنان مدارک تحصیلی آنها بر اساس بخشنامه جدید بعلت عدم تشکیل شورای بررسی سوابق اعمال نشده و آنها در انتظار اعمال نهایی مدرک تحصیلی خود هستند.
تعدیل مدرک کارکنان وزارت نفت | نفت آنلاین
تعدیل مدرک کارکنان وزارت نفت | نفت آنلاین
نفت آنلاین | وزارت نفت هفته گذشته در ابلاغیه ای جدید به چهار شرکت اصلی به ابهامات تعدیل مدرک کارکنان نفت پاسخ داد.

در خصوص اعمال مدارک تحصیلی کارکنان نیز با توجه به تشکیل نشدن شورا توسط منابع انسانی نفت همچنان هزاران مدرک در صف بررسی قرار دارد و مشخص نیست چه زمانی پرونده تعدیل مدرک کارکنان در سال‌های گذشته بسته خواهد شد!

لازم به ذکر است در سال ۱۳۹۷ با دستورالعمل وزارت نفت دولت روحانی سدی بزرگ در برابر تعدیل مدرک کارکنان نفت گذاشته شد ، اما با شروع بکار دولت سیزدهم و ابلاغیه جدید وزیر نفت دولت رییسی خوشبختانه مشکلاتی که با بخشنامه دولت قبل برای کارکنان پیش آمده بود برطرف شد و این موضوع قابل تقدیر است .

اما متاسفانه تاخیر در تشکیل شورای بررسی تعدیل مدرک باعث نارضایتی کارکنان شده و امیدواریم هر جه سریعتر با تشکیل شورا و اعمال نهایی مدارک گامی در جهت رضایتمندی پرسنل برداشته شود.
https://naftonline.ir/news/27942/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
یاسر
سلام خسته نباشید خواستم بگم شرکت نفت استخدامی داردیانه پدرم ومادرم فوت کردند و بیکارهستم ودیپلم برق صنعتی کاردانش می خواهند یانه
feedback
Iran, Islamic Republic of
بله استخدامی داره اگر امتحان بالای 60 بیارین قبول میشین
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم ابن علی
سال ۹۶مدرک دوم گرفتم ، تا الان تعدیل نشده . همه اجناس نسبت به آن زمان حدود بیست برابر شده . آیا کمک کننده ای هست ؟ مصاحبه تخصصی قبول شدم ، با این تورم افسار گسیخته چه باید کرد .
0