تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در خصوص نحوه افزایش حقوق کارمندان دولت در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی را ارائه داد.
افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارکنان وزارت نفت | نفت آنلاین
افزایش حقوق ۱۴۰۲ کارکنان وزارت نفت | نفت آنلاین
سخنگوی اقتصادی دولت: در سال ۱۴۰۲ برای کارکنانی که حقوق کمتری میگیرند بالاتر از ۲۰ درصد و کارکنانی که حقوق بیشتری میگیرند کمتر از ۲۰ درصد افزایش حقوق خواهیم داشت که البته عدد نهایی با تصویب در مجلس مشخص می‌شود؛ همچنین هیات وزیران با میانگین رشد ۲۰ درصد حقوق کارمندان برای سال ۱۴۰۲ موافقت کرد.
 
⬅️ نفت آنلاین : چرا باید میزان افزایش حقوق کسی که در خوش‌آب و هواترین مناطق کشور و در کنار خانواده خود در حال کار است با نیروی نفتی که در مناطق عملیاتی و دور از خانواده خود در حال تلاش است یکی باشد! با این طرح نیز احتمالا کارکنان نفت باز هم از حداقل افزایش حقوق و مزایا برخوردار خواهند بود! جا دارد اعضای کمیسیون انرژی ، وزیر نفت و مدیران ارشد منابع انسانی نفت تمام تلاش خود را قبل از تصویب بودجه برای قانع شدن دولتی‌ها و مجلسی ها در خصوص سختی کار پرسنل پرتلاش صنعت نفت بکار گیرند تا باز هم شاهد اجحاف در حق کارکنان متخصص صنعت نفت مانند سال‌های گذشته در موضوع افزایش حقوق ها نباشیم.

علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد.

https://naftonline.ir/news/27724/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
هیچ امیدی به آقایون نیست دیگه.اینم بگم ما نمیخوایم برن تلاش کنن چون رفتن های قبلیشون و تلاششون رو دیدیم.از اینا آبی گرم نمیشه.هرچی مجلس تصویب کرد همون هست خلاص.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
متاسفانه از پیروزی انقلاب تا کنون کینه عجیبی در خصوص نفت بین مجلسی ها و دولتها و سایر کانون های قدرت وجود دارد که می خواهند به هر قیمتی شده نفت زمین بخورد . شاید هم شبکه جاسوسی هدایت این دشمنی را به عهده دارد
0