تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
معاون منابع انسانی نفت آخرین وضعیت اجرای ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت را تشریح کرد.
مهدی علی مددی | معاون وزیر نفت | نفت آنلاین
مهدی علی مددی | معاون وزیر نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت‌ آنلاین ، مهدی علی مددی امروز در مراسمی درباره وضع اجرای ماده ۱۰ توضیح داد و تصریح کرد: پیگیری ویژه برای اجرای جدول حقوق موضوع ماده ۱۰ از مطالبات جدی کارکنان بود. 
 
با توجه به رئوس راهبردی جدید دولت مردمی سیزدهم ما موظف بودیم که به مطالبات مردم رسیدگی کنیم. این مطالبات که بحق بود از سال ۹۳ اجرا نشده بود و از سال ۹۹ اجرای ناقص شد و کارکنان مطالبه اجرای کامل آن را داشتند.
 
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت افزود: محدودیت‌های زیادی در اجرای آن وجود داشت، اما وزیر نفت اصرار داشت این اقدام انجام و مسیر قانونی برای آن طی شود تا این مطالبه بحق و جدی به سرانجام برسد. 
 
گزارش جامع و کاملی خدمت رئیس‌جمهوری ارائه شد که وی خواستار دنبال کردن آن از مسیر قانونی شد و موضوع را به سازمان اداری و استخدامی ارجاع داد، این سازمان ایرادهایی را وارد کرد و به‌عنوان محوری‌ترین مسئله، اعلام کردند از آنجا که اجرای این ماده منتج به افزایش حقوق می‌شود، باید شورای حقوق و دستمزد درباره آن نظر دهد.
 
علی‌مددی ادامه داد: در ادامه گزارش دیگری خدمت رئیس دفتر رئیس‌جمهوری ارائه و اعلام شد این مطالبات مربوط به گذشته است و پرداختی تازه در کار نیست. دوباره موضوع به معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری ارجاع شد که این معاونت بر ایرادهای سازمان اداری و استخدامی تأکید و اعلام کرد که باید مسیر قانونی طی شود.
 
وی ادامه داد: دوباره گزارش کاملی خدمت میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ارجاع شد که چگونگی ساخت جدول بدو استخدام برای وی تشریح و اعلام شد که بیش از ۳۰ هزار نیروی تازه استخدام داریم که با جدول پیشین بسیار متضرر می‌شوند و حقوق پایینی دریافت می‌کنند و خواستار تعریف جدول با نگاه به این عزیزان بدو استخدام شدیم. بر این اساس متقاعد شدند و بنا شد هفته آینده نشستی برگزار شود تا بتوانیم خروجی خوبی داشته باشیم و مطالبه بحق کارکنان را به ثمر برسانیم.
https://naftonline.ir/news/27633/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
آیاوقتی میخوان ازکارکنان نفت چیزی کم کننداین همه صغری کبری میکنند.ولی طلب بحق کارکنان بایدمسیرقانونی بره!!!آخه چندبارمسیرقانون بره تاتوهردروازه چیزی ازش کم بشه وندن.مسیرقانونی رای دیوان اداری هست که اونم قبول ندارید.بگیدتعدیل درمبلغ پرداختی وقناعت به حداقل ها
feedback
Iran, Islamic Republic of
عماد
ایشالله هر چه زودتر برای ایثارگران بند واو اجرایی بشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهرداد
با با بسه خندیدیم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
سلام. لطفا در خصوص عدم پرداخت حق شغل و تخصصی ویژه و ... نیروهای قراردادی هم بنویسید با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیر
جلسه نتیجش چیشد؟؟؟ لطفا نفت انلاین ماده ۱۰ رو پیگیری کن خواهشا
feedback
Iran, Islamic Republic of
صادق
این هم یک هفته،که گذشت،،مگه نگفت هفته اینده نشست داریم،،خب! چی شد؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی منوچهری
سلام . یک بار به صراحت بگویید ماده 10را اجرا نمیکنید و پرسنل حقی ندارند . به این شکل هم خیال خودتان را ، راحت کنید هم خیال پرسنل نفت را . والسلام .
تازه ترين نظرات
0