تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
معاون وزیر نفت در امور گاز در حکمی «بیژن شیلانی» را به‌عنوان مدیرعامل و نایب‌ رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش گاز بیدبلند منصوب کرد.
بیژن شیلانی | بید بلند | نفت آنلاین
بیژن شیلانی | بید بلند | نفت آنلاین

تصویر حکم انتصاب 

بیژن شیلانی گاز

لازم به ذکر است بیژن شیلانی متولد ۱۳۵۱ شهرستان آغاجاری و از مدیران بومی خوزستان و تحصیلکرده مهندسی شیمی دانشگاه صنعت نفت می باشد و در ادامه فعالیت در صنعت نفت کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی نفت(مخازن ) اخد نمود.
 
در کارنامه ۲۷ساله فعالیت شیلانی در صنعت نفت، فعالیت های متعدد در سطوح مختلف عملیاتی، مهندسی و مدیریتی را می توان مشاهده نمود که در زیر به برخی از این مسولیت ها و فعالیت ها میتوان اشاره کرد :
 
فعالیت در واحد‌های عملیاتی و مهندسی شرکت نفت آغاجاری پالایشگاه آبادان،طرح توسعه پالایشگاه، تحویلگیری و راه اندازی فاز ۳ پالایشگاه آبادان از جمله فعالیت های شیلانی می باشد .
 
ایشان همچنین در سال ۱۳۹۵ به مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید نفت، گاز و فرآورده شرکت ملی نفت ایران انتقال یافتند و در معاونت های مختلف از جمله معاونت نظارت بر تعمیرات، معاونت هماهنگی بر تولید، توزیع گاز و فرآورده و همچنین عضویت در کارگروهای مدیریت میعانات و مدیریت تولید گاز در شرایط تحریم میتوان نام برد .
 
از دیگر فعالیت های ایشان همکاری نزدیک با شرکت های خصوصی با تعامل با وزارت نفت از جمله شرکت پترو پالایش پارسیان سپهر، شرکت پترو پالایش کنگان و پالایشگاههای موسوم به طرح سیراف می توان اشاره نمود.
https://naftonline.ir/news/27619/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0