تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
پیگیری نفت آنلاین نشان می دهد اکثر پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت در سال ۱۴۰۱ در بخش‌های عملیاتی صنعت نفت مشغول بکار خواهند شد.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | آزمون استخدامی نفت در سال ۱۴۰۱
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | آزمون استخدامی نفت در سال ۱۴۰۱
به گزارش نفت آنلاین ، وزارت نفت رسما اعلام کرد در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ حدود ۶۵۰۰ نفر را در این وزارتخانه جذب خواهد کرد.
 
استخدام نیروی جدید در وزارت نفت پس از سال‌ها صورت خواهد گرفت و آخرین بار این وزارت‌خانه در سال ۱۳۹۲ آزمون برگزار کرده بود.
 
بر اساس پیگیری های صورت گرفته توسط نفت آنلاین اکثر کسانی که در این آزمون استخدامی جذب خواهند شد در مناطق عملیاتی نفت بکارگیری می شوند.
 
پیش‌بینی می شود در این آزمون استخدامی ده‌ها هزار نفر ثبت نام کنند.
 
همچنین وزارت نفت در تلاش است مجوز اعطای امتیاز ویژه برای کارکنان غیررسمی نفت را از سازمان اداری و استخدامی صنعت نفت بگیرد.
https://naftonline.ir/news/27315/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
مهران چلوی زاده
کارشناس ایمنی و بهداشت hse هستم جویای کار
feedback
Iran, Islamic Republic of
وقتی گفتن حواستون به شاه کلید های روحانی در ماهشهر باشه .حالا دیدید که روسای روحانی چطور دارن با ايجاد نارضايتي در بین کارگران بحث را به درون پتروشیمی ها در ماهشهر می‌برند
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن
بااین کمبود نیرو در بیشتر شهرها ونبود نیروی جوان وسطح توقع مردها فعلا همین نیروها رو که باشرایط بخور ونمیر شما عادت کردن نگهدارید نیروی جدید طلبتون
feedback
United Kingdom
امید غزلی زاده
استخدام
feedback
Iran, Islamic Republic of
اسماعیل نورانی
۱۵ سال سابقه نیروی ارکان ثالث با مدرک تحصیلی کارشناسی حسابداری درشرکت تابع ملی حفاری در دستگاههای حفاری مناطق مختلف سابقه عملیاتی دارم ،آیا میتوانم امتحان بدم؟
0