تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
معاون وزیر نفت در خصوص تعدیل مدرک کارکنان رسمی نفت در وزارت نفت دولت سیزدهم توضیحاتی را ارائه داد.
تعدیل مدرک کارکنان رسمی نفت | نفت آنلاین
تعدیل مدرک کارکنان رسمی نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  مهدی علی مددی معاون وزیر نفت گفت: در ارتباط با تعدیل مدرک فارغ‌التحصیلان پیش از ۱۳۹۷/۲/۱ با وجود آنکه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری آرای خود را له وزارت نفت صادر کرده است و نباید روند تعدیل ادامه یابد، با توجه به آمار و اطلاعات شرکت‌ها و شرکت‌های تابع بررسی موضوع با احراز شرایطی از جمله مرتبط بودن مدرک تحصیلی با سمت تحت تصدی/ پیشنهادی و بدون تغییر رسته شغلی برای مدارک تا کارشناسی ارشد و بر مبنای درصدهای مصوبه اجرایی ۱۳۹۷/۲/۱ که مورد تأیید هیئت تخصصی استخدامی دیوان عدالت اداری قرار گرفته، تحت اقدام است و برای مدارک دکتری تنها در برابر سمت‌های دانش‌بنیان با مکاتبه واحدهای مهندسی ساختار شرکت‌های اصلی و در موارد محدود قابل اقدام خواهد بود که البته این موارد نیازمند تصویب شورای ماده ۳۹ است.
https://naftonline.ir/news/27086/
منبع : شانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جواد
سلام
تا کی باید کارمند از بی فکری و نظرات غیر کارشناسی متضرر بشه. آقایون تصمیم گیر شما سال ۹۷ اومدی برای خودت طرح چیدی منی که سال ۹۵ شروع به تحصیل کردم و تعدیل مدرکی هم تا حالا نداشتم گناهم چیه.
آخه شما مهندسب ساحتار گذاشتید داخل مجموعه که بخاد نظر بده.
یه تعداد نورچشمی که بخل و حسادت نسبت به مدرک گرفتن واقعی دارند و دوست دارن همه بی سواد باشند رو گذاشتید واسه مجموعه عظیم نفت تصمیم گیری کنند.
بنده مراجعه کردم خدمات کارکنان برای تعدیل مدرک فرمودند دکتری نیاز نداریم در حالی که شروع به تحصیل بنده ۹۵ بوده دانشگاه دولتی روزانه تهران هم درس خوندم و کامل هم از مرخصی خودم استفاده کردم و از زیر کار هم در نرفتم.
به محض اینکه هم فهمیدن دارم دکتری میخونم هم ارزشیابی و هم اضافه کارم رو مورد عنایت قرار دادند.
پس چیزی که اینجا سواله اینه که آیا با تحصیل مخالفند یا میخواهند جنگ اعصاب برای کارمند درست کنتد تا از آن به نفع خود در جهت تعدیل حق و حقوق کارمند بهره ررداری کنند.
نوع تصمیم گیری در خصوص مدارک تحصیلی باید اصلاح بشه و دیدگاه اسارت گیری کارمتد باید در این زمینه پایان داده بشه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
خسته از بی عدالتی
با سلام
منم با آقا جواد همدردم، سال 93 دکترا رو شروع و 6 ماه بعد از بخش نامه کزایی فوق تموم کردم، 5 سال تمام روزانه دانشگاه دولتی دکترا فنی و ...
تازه ترين نظرات
0