تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
قابل توجه پرسنل قراردادی وزارت نفت:

ابلاغیه شرکت ملی نفت ایران در خصوص پرسنل قراردادی

بر اساس این ابلاغیه سوابق و مدارک تحصیلی پرسنل قراردادی در تعیین دستمزد کارکنان ملاک اقدام قرار گرفته است و کلیه اطلاعات پرسنل به همراه مدارک آنها در پورتال نفت بارگزاری شده است.
قراردادی وزارت نفت | نفت آنلاین
قراردادی وزارت نفت | نفت آنلاین
همچنین پرسنل در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوابق مطروحه و یا مدارک تحصیلی با مراجعه به امور اداری شرکت محل کار خود می توانند با ارائه مستندات درخواست اصلاح و طرح مجدد موضوع در شواری سوابق را نمایند.
قراردادی نفت
https://naftonline.ir/news/26884/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سعید
با سلام ما شرکت گازی ها به کدام ادرس و درگاه باید مراجعه کنیم برا دیدن سوابق و مدارک؟؟ باتشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
کاش همه بتونن تو شرکت نفت مشغول به کار بشن
هووووف
feedback
Iran, Islamic Republic of
پس‌ارکان‌ثالث‌چی‌شد‌کی‌تبدیل‌وضعیت‌‌میشن‌
feedback
Iran, Islamic Republic of
رسول
سلام. بیش از ده سال بلاتکلیفی و ناحقی و ناعدالتی در حق نیروهای قراردادی وزارت نفت شده و تنها راه حل مشکل این نیروها تبدیل وضعیت به استخدام رسمی هست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند
پس چرا مدارک تحصیلی کارکنان رسمی را اینجوری تعدیل نمی کنید!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن
تمام این نامه ها سرکاری هست فقط برای ما که هیچ اثری نداشته ونخواهد داشت نامه ایثارگری مون هنوز نیامده باز اینو مطرح میکنن تا جایی که من دیدهام هیچ کسی سر کارخودش نیست واین تهاجم فرهنگی ادامه دارد وهیچ کس دلش برای این وضع نمیسوزد
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
سلام چراپخش نیست....راستی پخش .....نفتی نیست
feedback
مهدی
سلام و درود فراوان، از همه جا صحبت میشه جز پرسنل بدبخت شرکتی صداوسیما ک بعضاً ٢٠ سال به بالا سابقه خدمت دارن و متاسفانه مردم هم فکر میکنن پرسنل صداوسیما بالاترین ضریب حقوقی رو دارن، در حالیکه یروهای صداوسیما نسبت به سایر ادارات از دریافتی کمتری برخوردار هستن بخصوص نیروهای شرکتی ک عمده فعالیت و زحمت هم مربوط به همین قشر از نیروهای صداوسیما ست، واقعاً مدیران صداوسیما خیلی در حق نیروهای حق الزحمه و شرکتی ظلم میکنن، نه حقوق درست و حسابی میدن نه بیمه میکنن نیروها رو، تا چندسال اخیر ک اصلا بیمه ای در کار نبود و الآن یه مدته ک بصورت نصفه و نیم بها حق بیمه برخی نیروها رو پرداخت میکنن.
چرا هیچ جا از نیروهای صداوسیما صحبت نمیشه!!!؟؟؟ البته ناگفته نماند ک نورچشمی ها و آقازاده ها ک همه جا تخمشان پراکنده هست در صداوسیما هم ذی نفعن و این عده استخدامشان براه و حقوق و مزایاشان تأمین، آن دسته ک پارتی ندارن و با هنر و زور بازوی خود در این سازمان عریض و طویل ماندگار و نهادینه شده اند بی بهره مانده اند.
صداوسیما از جمله سازمان‌هایی است ک افراد خانواده شهدا،جانباز و غیره در جایگاه و رتبه اصلی و در اولویت برای استخدام قرار دارند و اصلا هنر و تخصص برای جذب نیرو برایشان ملاک نیست و از جوانی، نشاط، هنر، استعداد و خلاقیت فردی برخی جوانان ک بدون پارتی وارد شده سو استفاده میکنن و این عده از افراد بعد از چندسال کار کردن و زحمات فراوان یا اخراج یا نهایتاً شرکتی می‌شوند، لعنت بر ظالم و ستمگر ک هیچوقت تمومی نداره این ظلم و ستم آشکار.
خداوکیلی این مطالب را انعکاس بدین تا مردم بدانند و بفهمند در صداوسیما چخبرست و همه فکر نکنند صداوسیمایی ها مرفه و بی دردند ک البته همه نیروها یک‌جور و یکسان نیستند و تبعیض بشدت در بدنه این سازمان وجود داره.
در صداوسیما انواع همکاری نظیر:استخدام رسمی،پیمانی،قراردادی،خرید خدمات،شرکتی،حق الزحمه، برنامه ای و پروژه ای به چشم میخوره.
حالا قضاوت با شما مخاطب و خواننده عزیز.
بدرود.
0