تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
بر اساس پیگیری های صورت گرفت مدت زمان دوره پیمانی مشمولین طرح تبديل وضعیت ایثارگران ۳ ماهه می باشد.
طرح تبديل وضعیت ایثارگران | وزارت نفت | نفت آنلاین
طرح تبديل وضعیت ایثارگران | وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، طبق کسب اطلاع صورت گرفته مدت زمان دوره پیمانی مشمولین بند واو طرح تبديل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت  ۳ ماهه می باشد.
 
بر این اساس تمامی مشمولین بند واو پس از طی دوره گزینش و طب صنعتی حکم پیمانی آنها از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ صادر می شود.
 
 لازم به ذکر است مشمولین بند واو که حکم پیمانی آنها صادر شده است پس از طی کردن ۱۰ دوره آموزشی بدو استخدام ، مجددا اسامی آنها به گزینش جهت تبديل وضعیت به رسمی قطعی اعلام خواهد شد و پس از تایید گزینش مشمولین از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ به رسمی قطعی تبديل وضعیت خواهند شد.
 
همچنین در خصوص مدت زمان دوره پیمانی مشمولین بند دال تبدیل وضعیت ایثارگران هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست و به محض دریافت اطلاعات در این خصوص اطلاع رسانی خواهیم کرد.


🔴جهت مشاهده آخرین اخبار موثق اجرای طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت در کانال تلگرام #نفت_آنلاین عضو شوید:
http://T.me/naftonline
https://naftonline.ir/news/26302/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ببخشید خیلی اوضاع خرابه. تو آخرین بخشنامه سازمان اداری و استخدامی که تو همین پیج اشاره شد قید شده که تاریخ استخدام به روز خواهد بود ولی الان باز می‌بینیم قید شده از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای اوجی چرا بند دال رو تعیین تکلیف نمیکنین چرا از آزار و اذیت جامعه ایثارگر دست نمیکشین
feedback
Bulgaria
رستمی
با سلام خواهشمند است در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران سال 1400 تجدید نظر نمایید .بخدا حق الناس است.اینها با داشتن حدود یکسال سابقه کار آن هم در شرایط دورکاری کرونایی که کارایی خود را نشان داده اند مشمول تبدیل وضع میشوند به خدا حق الناس است .
ارائه اولین قرارداد در سال 1399 علاوه بر آیتم ایثارگری ملاک تبدیل وضع بوده است یعنی فردی که کمتر از یکسال دردستگاه اجرایی سابقه داشته آن هم در شرایط کرونایی که اکثر ادارات در وضعیت شیف بندی و دورکاری به سر میبرده اند مشمول این قانون می شوند یعنی فرد کارایی خود را به اثبات نرسانده و زحمتی در دستگاه اجرایی نکشیده است، که این امر واقعا حق الناس است و در حق عده ای از کارمندان دیگر که چندین سال زحمت کشیده اند اجحاف می شود.
ضمن اینکه در قانون ۱۴۰۰ شرکتی های وابسته و غیر وابسته به دستگاه دولتی نیز یکدفعه مشمول تبدیل وضع به رسمی می شوند که اینکار باعث شده خیلی از افراد با داشتن تاییدیه ایثارگری و تبانی با شرکت ها و واریز حق بیمه حتی برای چندماه یا یکسال خودشان را نیروی شرکتی معرفی کنند که این اتفاق واقعا حق الناس است،طرف بدون هیچ زحمت و سابقه کاری به یکدفعه نیروی رسمی دستگاه اجرایی می شود!!!!!!!!!!!!!
.امید است با وضع قوانین بهتر و منطقی تر در جذب نیروهای کارآمد در دستگاه های اجرایی دولتی بتوانیم سهم عظیم و بزرگی در پیشرفت ایران و انقلاب داشته باشه باشیم‌.
پیشنهاد:
لطفا در اجرای قانون تجدید نظر نمایید و با کمتر ازحداقل ۵ سال سابقه کار و بدون زحمت، افراد را تبدیل وضع ننمایید..سپاس
feedback
Iran, Islamic Republic of
به چه حقی محرمانه دستور می دهی که آخرین مدرک نیروهای ایثارگر را اعمال نکنید و براساس فقط دیپلم انجام بگیرد
تازه ترين نظرات
0