تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی روز مهندس را تبریک گفت.
علیرضا دانشی مدیرعامل نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
علیرضا دانشی مدیرعامل نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
پنجم اسفندماه، روز ملی مهندسی و زادروز خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره‌های علمی و مفاخر جهان اسلام، روز بزرگداشت تلاش‌های مهندسین کشور عزیزمان ایران و یادآور خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها و خودباوری‌های آنان است.
 
نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار، اهمیتی ویژه‌ داشته است؛ در این بین، اندیشه‌های ناب و نگاه ژرف دانشمندانی همچون خواجه نصیرالدین طوسی، الهام بخش طرح‌های نو در جهان و تحرک بشر به سوی تعالی علمی و و در عین حال اثبات پیشگامی ایرانیان را در این زمینه‌ بوده است.
 
بی‌شک صنعت نفت ایران به عنوان نخستین سازمان بزرگ مهندسی کشور، با در اختیار داشتن مهندسان شایسته و دانشمند ایرانی، تمام توان خود را در ارائه خدمات ماندگار علمی و صنعتی و گشودن افق‌های تازه فراروی تولید و فرآورش نفت و گاز، به کار بسته‌ است.
 
اینجانب فرارسیدن روز مهندس را به جامعه مهندسی کشور به خصوص همکاران متعهد و خدمتگزار خود در صنعت نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تبریک عرض نموده، امیدوارم در سایه همت والای مهندسین، بیش از پیش شاهد رشد، تعالی و توسعه پایدار میهن عزیز اسلامی‌مان باشیم.
 
علیرضا دانشی
پنجم اسفندماه ۱۴۰۰
https://naftonline.ir/news/26244/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0