تاریخ انتشارشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
مسئولین برگزار کننده آزمون پاسخگو باشند؛

بی نظمی و تخلف در برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران

صدها نفر از داوطلبان آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی گچساران با ارسال مستنداتی می گویند در برگزاری این آزمون بی نظمی‌ها و تخلفات عجیبی رخ داده است و خواستار پاسخگویی و شفاف سازی مسئولین در خصوص برگزاری این آزمون شدند.
استخدامی پتروشیمی گچساران | نفت آنلاین
استخدامی پتروشیمی گچساران | نفت آنلاین
بر اساس اعلام داوطلبان به نفت آنلاین علاوه بر اینکه آزمون با تاخیر برگزار شد عده ای از داوطلبان نیز تلفن همراه خود را به جلسه امتحان برده اند!
 
همچنین بسیاری از سایت های محلی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از نحوه برگزاری این آزمون بشدت انتقاد و خواستار پاسخگویی مسئولین در خصوص تخلفات صورت گرفتن حین برگزاری آزمون شدند.
https://naftonline.ir/news/26200/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
Ehsan
من خودم شرکت کننده ازمون بودم واقعا در حق مردم گچساران ظلم شده و ازمون واقعا مشخص بود که سوری هستش استفاده ازگوشی حتی رسوندن جواب سوالات ازطرف مراقبین فوق العاده زیاد بود اصلا معلوم بود مراقب برای ساپورت کردن اقوام و فامیل خودش اومده، اگر قانونی باشه توی گچساران اگر فرماندار دادستان اعضای محترم شورای تامین شهرستان و نماینده همیشه خواب شهرستان واقعا میخوان کاری کنن الان باید دست به کار بشن و ازمون لغو کنن و مثل بقیه ازمون های برگزار شده در سطح کشور فقط بصورت شهرستانی برگزار بشه که حق ما مردم گچساران پس بگیرن در غیر این صورت یه جوان مثل من با داشتن سهمیه خانواده شهدا و پاسخ به ۸۰ درصد سوالات به صورت قطعی صحیح و ۷ سال سابقه کار مرتبط با این شرایطی که ازمون داشت امید قبولی ندارم
feedback
Iran, Islamic Republic of
مگه میشد داخل این وقت کم ب ۸۰ درصد سوالات پاسخ داد بعدش تو اگه سرکاری چرا جای بقیه را تنگ میکنی
feedback
Iran, Islamic Republic of
احسان
سلام و عرض ادب
بله من خودم حوزه تهران دانشگاه امیرکبیر شرکت کردم. کاملاً موافقم با اینکه تخلف صورت گرفته. تو یک اتاق چند نفر از ماشین حساب مهندسی استفاده کردن و جالب اینجا بود که مورد تخلف رو هم به ناظر جلسه از پیش اطلاع دادم و مراتب اعتراضمو اعلام نمودم، اما توجهی نکرد. ناظر گاهاً چند دقیقه محل رو ترک میکرد و بعد از ۵ تا ۱۰ دقیقه به اتاق برمیگشت. و این خود بستر تقلب رو فراهم میکرد. مواردی نظیر استفاده از تلفن همراه، ماشین حساب مهندسی و هر وسیله ای که بنحوی تقلب محسوب بشه واقعاً از اخلاق مهندسی بدوره و این وظیفه دانشگاه یا محل آزمون هست که بستر رقابت سالم رو فراهم کنه که یک سری از افرادی که زحمت کشیدن و درس خوندن بتونن به مرحله بعد راه پیدا کنن و نه هر نالایقی. بنظرم این آزمون باید تجدید بشه وگرنه نتایج آزمون به طور حتم فاقد اعتبار خواهد بود.
با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
الان کی باید جوابگوی این حق کشی باشه
و چرا آزمون رو سنجش برگزار نمیکنه باید باطل بشه بی عدالتیه
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام ازمون پتروشیمی گچساران شرکت کردم
رشته مهندسی نفت بودم
متقاضی شغل بهره بردار سایت
پنجشنبه ساعت ۸:۳۰ ازمون بود توی حوزه اهواز جهاد دانشگاهی ساختمان فنی مهندسی کلاس ۲۰۲ بودم
اصلا کارت ورود به جلسه چک نشد ،هرکی میتونست جای کس دیگه ای امتحان بده حتی کارت شناسایی هم نگاه نکردن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محسن
علی لعنة الله علی القوم الظالمین ما به خاطر این ازمون کرونا گرفتیم اگه حقی ضایع بشه از ما انشالله خدا همون مسئولین بی لیاقت رو به این مریضی گرفتار کنه ادمین پخش کن لطفا صدای ما رو خفه نکنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
خیالتون راحت فردا همه چیز رو تکذیب می کنند و با یه ژست حق به جانب میگن که حالا یه تخلفات جزئی رخ داده که چیز قابل مطرحی نیست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
میلاد
واقعا برام عجیب بود چطور با اون سختگیریای جلو در ورودی بعضیا موبایل اوردن
بعد ک دیدم کل مراقبا باهاشون هماهنگن دیگ...
همه قوم و خویش و پارتی بازی و انتظار پیشرفت از شهر دارن
feedback
Iran, Islamic Republic of
جاسم
با سلام.من یکی از شرکت کنندگان در آزمون بودم .واقعا بی نظمی و تقلب در آزمون به شدت زیاد بود جلوی چشم مراقب جلسه با گوشی عکس میگرفتن و میفرستادن من خودم شاهد بودم.من و خیلی از اونایی که واقعا زحمت کشیدن و از وقت و انرژی خودشون گذاشتن تا سرنوشت خودشون و خانوادشون رو با این آزمون مشخص کنن تکلیفشون چیه.هر کسی که درس نخونده بود و فقط به نیت تقلب اومده بود عملکرد خیلی بهتری داشت.
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
دوست عزیز شما که خانواده شهیدی سهمیت محفوظه همین الان قبولی ما که بچه‌ی کارگریم حقمون ضایع شده بزار ما اعتراض کنیم ن شما
feedback
Romania
فرشاد وظیفه
سلام علیکم
اینجوری اتفاقی که ازش صحبت میشه اصلا وجود نداشت حوزه امتحانی شهید باهنر شیراز
اصلا چنین چیزی نبود
منظم و با سکوت کامل آزمون صورت گرفت،،فقط یکم وقت کم بود
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهران
جای تشکر داره که نفت آنلاین هم این اتفاق را پوشش داد هم پیگیری میکنه. بعضی از سایت های استخدامی که به جای پوشش نظرات مربوط به این اتفاق را حذف میکنند و روی آن سرپوش میگذارند. واقعا باید معلوم بشه چجوری عکس سوالات آزمون در برخی جاها دیده میشه . افرادی که سر جلسه بودند میتوانند عکس های مستندات را با سوالات انطباق بدهند و میفهمند که دقیقا سوالات صبح پنجشنبه بوده. هلدینگ خلیج فارسو ایرا آزمون هم تا این لحظه جوابی به شکایت ما نداده. در کوییز های بی اهمیت دانشگاه هم دیده نمیشه که مراقب امتحان به افراد آشنا تقلب برساند. اگر یک نماینده از ایران آزمون در هر حوزه بود این اتفاق رخ نمیداد. ما چند ماه وقت و هزینه صرف کردیم. اینجوری افرادی که زحمت کشیدند دلسرد میشوند و به تمام آزمون های که مجری آن ایران آزمون باشه بد بین میشوند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
Arya
من در حوضه یاسوج جمعه صبح در سالن شماره 1 کتابخانه بهمن بیگی دانشگاه یاسوج بودم که متاسفانه تخلف های بسیاری از مراقبین آزمون صورت گرفت که قطعا از پیش برنامه ریزی شده بود.
من حتی سرمراقب را اطلاع دادم و شروع به اعتراض با صدای بلند کردم ولی خدا شاهده نه هیچ کدام از دوستان دواطلب نه هیچ کدوم از مراقبین اهمیت ندادن و تنها جمله سرمراقب این بود که هیچ اتفاقی نیفتاده و اگر ساکت نشینی از سالن اخراج میشی.
چنتا از مراقبین به یکی از دواطلبان کمک می کردند که با گوشی عکس می گرفتند بعد بالای سرش دواطلب میومدن و جواب را به دواطلب انتقال می دادند.
خدایا خودت حامی مظلومان باش خدا...
feedback
Iran, Islamic Republic of
Aryobarzan
خیلی تقلب گسترده بود خودم بشخثه دیدم داوطلبین از گوشی استفاده میکردند خواهش میکنم امتحان لغو کنین و هیچ وقت نزارین هیچ امتحان دیگه ای تو گچساران برگزار بشه خیلی بی بند و بار بود
feedback
Iran, Islamic Republic of
Aryobarzan
این امتحان از همون اول مشخص بود پارتی بازیه چون شهرستان باشت خودش یه شهرستان جداست فقط بخاطر اینکه استاندار و نماینده مجلس اهل باشت بودن ضریب ۱ و ۴ به باشت هم دادن
feedback
Iran, Islamic Republic of
آزمون باید دوباره برگزار بشه
لطفاً حق این مردم ضایع نکنیم
اصلا کارت ورود به جلسه. اصلا چک نمیشه یاسوج جمعه
خواهشن به فکر مردم باشین با برگزاری مجدد ازمون
feedback
Iran, Islamic Republic of
تخلف تخلف
feedback
Iran, Islamic Republic of
داریوش
اگه استخدامی ها بخواد به این شکل برگزار شوداین نشد استخدامی سرتاپا همش تقلب بود ان نفراتی که دلشون خواست گلچین کردن بردن سر ما را هم کلاه گذاشتن تازه برا رد گم کنی تو کلان شهرها هم ازمون گرفتن این ازمون ها همش کشک
feedback
Iran, Islamic Republic of
شهروند
سلام
همش تقلب بود
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید حسن
با سلام و درود
بنده شرکت کننده آزمون پتروشیمی گچساران هستم و غیر بومی این استان .قبل از این بدون امتیاز بومی و سایر ضرایب و امتیازات در آزمون پتروشیمی بندر امام و آزمون پالایش گاز یاداوران خلیج فارس به مرحله مصاحبه راه پیدا کردم و در مرحله مصاحبه رد شدم.
سوالی که از شما دارم اینه بنده بعد از اعلام نتایج نهایی پالایش گاز یاداوران میانگین روزی ۱۰ ساعت مطالعه داشتم (حدود سه تا سه ماه و نیم )
چطور ممکنه نتونسته باشم در این ازمون که از حداکثر توان و حداکثر زمان آزمون به نحو احسن استفاده کردم ،نمره قبولی بگیرم!!!
خودم حوزه تهران بودم به غیر از ماشین حساب مهندسی که بعضی دوستان ذکر کرده بودن تخلف دیگه ای و ندیدم .اما دوستانم تو بعضی حوزه های آزمون شاهد تقلب های گسترده ای بودن .واقعا جای تاسف داره
واقعا حق جوونایی که دارن زحمت میکشن این نیست !!
مطمعنم تعدادمون کم نیست و مثل من زیاد هستن
امیدوارم پیگیری بشه .و خدا خودش جواب افراد متقلب و باعث و بانیارو بده .
پتروشیمی گچساران که تموم شده برای ما که هدفمند درس میخونیم امیدوارم شاهد چنین اتفاقایی تو آینده نباشیم .
feedback
Iran, Islamic Republic of
سینا
سلام
من درحوزه امتحانی اهواز شرکت کردم. کارشناسی ارشدم از دانشگاه دولتی شیراز. آزمون دیرتر برگزار شد و داخل جلسه یکی از دوستان شرکت کننده گوشی آورده بود داخل جلسه. همه فهمیدیم حتی ناظر جلسه هم با متلک گفت رمزش چنده ولی ازش نگرفت با اینکه ردیف اول بود و کنار دستش بود چه برسه اخراج از جلسه:|
feedback
Romania
فرشته
افسار شتر بر دم خر بستن..
تازه ترين نظرات
0