تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
شایعترین ارور های ویندوز همانطور که میدانید ویندوز یک نوعی سیستم عامل محسوب میشود، که توسط شرکت Microsoft ارائه شده است، سالهاست بسیاری از کاربران از این سیستم عامل بر روی کامپیوتر ها و لپتاپ ه...
شایعترین ارور های ویندوز
همانطور که میدانید ویندوز یک نوعی سیستم عامل محسوب میشود، که توسط شرکت Microsoft ارائه شده است، سالهاست بسیاری از کاربران از این سیستم عامل بر روی کامپیوتر ها و لپتاپ های خود استفاده میکنند.

با استفاده از این سیستم عامل شما قادر هستید ارتباط بین نرم افزار ها و سخت افزار ها را برقرار کنید و پس از نصب نرم افزار های مختلف در محیط ویندوز کارهای روزمره خود را انجام دهید.

همانطور که میدانید سالهاست که با کمک کامپیوتر بسیاری از کارهای سخت روزانه به آسانی انجام میگیرید، اما در حین استفاده از کامپیوتر و لپتاپ معمولا مشکلاتی برای سیستم عامل ما به وجود میآید که میخواهیم در این مطلب به چند مورد از عمده مشکلاتی که در ویندوز رو به رو میشویم نگاهی بیاندازیم با ما همراه باشید.
رایانه کمک

ارور your windows license will expire soon

همه ما حداقل یک بار این پیغام ویندوزی رو دیدیم که معمولا بعد از مشاهده این ارور متوجه میشویم که برخی از ویژگی های ویندوز از دسترس خارج شده است ، این خطای ویندوز به معنی غیرفعال شدن ویندوز نیست اما نشان دهنده این  است که به زوردی لایسنس ویندوزی که در حال استفاده از آن هستید تمام خواهد شد در این مقاله " حل مشکل ارور لایسنس ویندوز " ما به تمامی سوالات شما از جمله اینکه :
  • چرا با ارور لایسنس ویندوز رو به رو میشویم ؟
    چطور فعالسازی ویندوز را انجام دهیم ؟
    چطور از فعال بودن ویندوز مطمئن شویم؟ 
    و یا روش حل مشکل expire شدن ویندوز چیست ؟
پاسخ داده ایم . 
برای حل این مشکل هم به لینک مورد نظر مراجعه کنید و پاسخ تمامی سوالات خود را در رابطه با این ارور شایع ویندوز دریافت کنید.

عکس اورو لایسنس ویندوز
your windows license will expire soon
عدم دسترسی به فولدر شبکه

یکی دیگر از شایع ترین خطاهایی که در ویندوز رو به رو میشوید ارور های شبکه است ، معمولا زمانی که میخواهید به یک فولدر شبکه متصل شوید در صورتی که خطایی در شبکه ی کامپیوتری شما وجود داشته باشد ممکن است با ارور های مختلفی مانند ارور permission و یا ارور you can't access this folder رو به رو شوید حل چنین ارورهایی در شبکه تقریبا در ویندوز های مختلف یکسان است ، ، هرچند مواقع ممکن است به دلیل گرفتن آپدیت های جدید در ویندوز با چنینی خطاهایی رو به رو شوید به عنوان مثال اگر در ویندوز 10 مشکل وصل نشدن به share folder را داشته باشید باشید میتوانید از مقاله " عدم دسترسی به فایل های شبکه در ویندوز 10 "  کمک بگیرید ، که ما راه حل ویندوز پالیسی و رجیستری ویندوز را به صورت کاملا تصویری و قدم به قدم بررسی کرده ایم.

اما در رابطه با ویندوز های دیگر مانند ویندوز 8 و یا ویندوز 7 معمولا با خاموش کردن فایروال و یا تعریف کردن rule جدید در فایروال ویندوز و آنتی ویروس میتوانید مشکل را برطرف کنید.

البته قبل از بررسی فایروال نیاز هست از برقراری ارتباط شبکه مطمئن شوید یعنی با استفاده از دستورات پینگ مطمئن شوید شما به سیستم مقابل دسترسی دارید.

عکس ارور you can't access this folder


این مورد هم شایان ذکر است که اگر شما صفحه شیر سیستم مقابل را میتوانید باز کنید ارتباط شبکه برقرار است و عدم دسترسی به دلیل امنیت های مختلف در ویندوز است مانند فایروال .


ارور msvcp140.dll چیست؟

یکی از عمده ارور هایی که شما در ویندوز با آن رو به رو میشوید خطای msvcp140.dll است این ارور یکی از ارور های شایع در ویندوز است که معمولا در زمان اجرای بازی یا اجرای نرم افزارهایی مانند اسکایپ یا ومپ سرور شما این ارور کامپیوتری را بر روی نمایشگر کامپیوتر خود مشاهده میکنید

متن کامل این پیغام به این صورت است : the program can’t start because msvcp140.dll is missing
اگر شما هم با این خطای کامپیوتری مواجه شدین و نمیدانید چطور این مشکل رو برطرف کنید ما قدم به قدم به صورت آموزش تصویری در این مقاله " رفع ارور msvcp140.dll " در رابطه با این مورد صحبت کرده ایم.

نیاز است کارهایی مانند آپدیت ویندوز ، حذف و نصب نرم افزار ، نصب پیش نیاز های نرم افزار مورد نیا و غیره را انجام دهید،  که در آموزش لینک شده به صورت کامل بررسی شده است میتوانید با مراجعه به لینک داده شده مشکل خود را به صورت کامل رفع کنید.

عکس  1 ارور msvcp140

 
سخن آخر
در این مطلب تلاش داشتیم تا شما را با شایع ترین ارور های ویندوز آشنا کنیم، امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفیده بوده باشد. در صورتی که در زمینه کامپیوتر و حل مشکلات کامپیوتری مشکلی داشته باشید میتوانید با شرکت رایانه کمک در تماس باشید برای تماس با رایانه کمک میتوانید از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره 0217129 تماس حاصل فرمایید.
https://naftonline.ir/news/26177/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0