تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
وزارت نفت بین پایتخت و جنوب تبعیض قائل نشود؛

اولویت اجرای بخشنامه های منابع انسانی نفت همچنان با پایتخت است!

با گذشت چندین ماه از ابلاغ بخشنامه تعدیل مدرک تحصیلی پرسنل رسمی نفت گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که این بخشنامه در پایتخت کاملا اجرایی و در جنوب با روند لاک پشتی در حال اجرا است.
وزارت نفت | نفت آنلاین
وزارت نفت | نفت آنلاین
پس از پرسش نفت آنلاین (این پرسش دیروز در استوری پیج اینستاگرام نفت آنلاین مطرح شد) در خصوص ثبت مدارک تحصیلی در سامانه جامع نیروی انسانی ، بررسی پاسخ ها نشان می دهد که مدارک تحصیلی اکثر کارکنان شاغل در پایتخت در سیستم جامع نیروی انسانی ثبت شده است ، اما متاسفانه باز هم عملیاتی ها و کارکنان شاغل در استان های جنوبی از این موضوع عقب ماندند و همچنان در انتظار ثبت مدارک تحصیلی خود می باشند‌!!!!
 
◀️ نفت آنلاین : بخاطر همین است که می گوییم وزارت نفت باید به شرکت‌های زیرمجموعه در جنوب تفویض اختیار در حوزه منابع انسانی کند تا بخشنامه های مربوط به کارکنان در این شرکت ها بسیار سریعتر انجام شوند و علاوه بر این موضوع نیز منابع انسانی وزارت نفت به روند صحیح اجرای کامل این بخشنامه در جنوب نیز نظارت کند.
 
◀️مطلب نفت آنلاین در خصوص روند لاک پشتی ثبت مدارک تحصیلی پرسنل رسمی نفت را در لینک زیر بخوانید:
https://naftonline.ir/news/26096/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام. نگران نباشيد از ما كه در تهران هم هستيم متاسفانه بعد 4 ماه هنوز انجام نشده. متاسفانه اين بخش در وزازتخانه متولي مشخصي نداشته و الان هم فقط ذكر مي كنند كه تعداد پرونده ها زياد است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
من وزارت نفت هستم
در ملی نفت و اکثر شرکت های تهرانی مدارک تعدیل شده

بخاطر این حق رو گفتم چون خودم هم جنوبی هستم و میبینم دارن اجحاف میکنن به جنوبی ها
feedback
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از صداقت شما
تازه ترين نظرات
0