تاریخ انتشارشنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
اطلاعات دریافتی از حادثه صبح امروز در خوزستان نشان می دهد در این حادثه اتوبوس حامل کارگران نفتی در میدان نفتی یادآوران نیز بشدت آسیب دیده است.
حادثه برای کارکنان پیمانکاری نفت در خوزستان | نفت آنلاین
حادثه برای کارکنان پیمانکاری نفت در خوزستان | نفت آنلاین
نفت آنلاین | تصادف زنجیره ای در محور اهواز .خرمشهر حادثه ساز شد. به گفته اورژانس خوزستان در این حادثه ۹ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ نفر دیگر مصدوم شدند.
 
اطلاعات دریافتی نشان می دهد در این حادثه اتوبوس حامل کارگران نفتی در میدان نفتی یادآوران نیز بشدت آسیب دیده است.

خبر تکمیلی یک/سرویس ایاب و ذهاب نیروهای منطقه نفتی یادآوران ساکنین شهر دارخوین و حومه ، حدوداً ۱۵ کیلومتری سه راه حسینیه در جاده خرمشهر به اهواز تصادف نموده است.

خبر تکمیلی ۲ / مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در یک تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز - خرمشهر  (جاده قدیم نیشکر میرزاکوچک) در ساعت ۷:۱۰ صبح امروز به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده می‌شود.
وی با بیان اینکه ۱۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: این تصادف برای ۶ دستگاه خودرو اتفاق افتاده است. در نهایت در این حادثه متاسفانه ۱۳ مصدوم به بیمارستان منتقل شده‌اند و ۳ نفر نیز در محل حادثه درمان شده‌اند. حال سه نفر از مصدومان اعزامی نیز وخیم گزارش شده است.به گفته سخنگوی اورژانس کشور تاکنون متاسفانه در این حادثه ۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
 

خبر تکمیلی ۳  /  پلیس راه خوزستان:تعداد فوتی‌های این حادثه به ۱۰ نفر رسید.

 
اخبار تکميلي به محض دریافت  منتشر خواهد شد.
 

تصاویری از حادثه

حادثه نفتی جنوب
https://naftonline.ir/news/25849/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0