تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
برای نخستین بار در فصل زمستان اردوهای زیارتی مشهد مقدس برای کارکنان اقماری از سوی بسیج شرکت برگزار می شود .
مهندس علی سالمی | فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
مهندس علی سالمی | فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
 به گزارش نفت آنلاین،  فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت در این باره گفت: این اردوها در قالب برنامه های فرهنگی بسیج تعریف شده و در این ارتباط فضای مناسبی به عنوان زائر سرا اختصاص و نسبت به ارائه اسکان و پذیرایی کارکنان و خانواده ها اقدام خواهد شد. 
 
علی سالمی با توضیح اینکه اقامت در زائر سرا با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و ارائه کارت واکسیناسیون صورت می پذیرد، افزود: برای ثبت نام کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری سامانه ای به آدرس http//ziarat.nidc.ir ایجاد و از 27 آذر لغایت هشتم دی ماه صرفا از این طریق ثبت نام به عمل می آید. 
 
وی با اشاره به اینکه مدت اردوها پنج روز منظور و از بیستم دی تا 20 اسفندماه انجام می شود، اظهار کرد: همکاران در صورت داشتن پرسش می توانند با شماره تلفن ۴۴۱۲۷ واحد اردویی بسیج تماس حاصل نمایند. 
 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران با یادآوری اینکه متقاضیان که در پنج سال گذشته از امکانات زیارتی شرکت در فصل تابستان استفاده نموده اند نمی توانند در اردوهای زمستان ۱۴۰۰ شرکت کنند، گفت: اگر تعداد متقاضیان بیشتر از ظرفیت مشخص شده باشد، حضور در اردوها از طریق قرعه‌کشی انجام می گردد.
https://naftonline.ir/news/25796/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سید محمد طباطبایی
با سلام من نیروی شرکت ملی حفاری هستم ک 12سال در خدمات غذایی کار میکنم ولی تو این 12سال ثبت نام کردم برای مشهد یک بار هم نسب ما نشد ب زیارت مشهد مقدس بریم. هنوز یک بار اسم من در نیومد. از طرف شرکت. بریم زیارت. ممنون. از شما. سید محمد طباطبایی دستگاه 89,فتح
0