تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
وزیر نفت در پیامی با گرامیداشت ایام ولادت حضرت زینب کبری (س) ، این روز را به جامعه پرستاری، به‌ویژه پرستاران شاغل در صنعت نفت کشور تبریک گفت.
تبریک جواد اوجی | روز پرستار | نفت آنلاین
تبریک جواد اوجی | روز پرستار | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  متن پیام جواد اوجی، وزیر نفت به مناسبت روز پرستار به شرح زیر است:
 
«من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق
 
تلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی کادر درمان در روزهای شروع بیماری کووید ۱۹ که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی می‌توانست حتی برای عزیزترین عزیزان باز شود، درخشان‌تر از گذشته نمایان شد. آنان که بی‌هیچ چشم‌داشتی و با مسئولیت‌پذیری، بی‌پروا، جان بر کف، متعهدانه و فداکارانه جهت کمک به بیماران مبتلا، در خط مقدم مبارزه با این بیماری ایستادند.
 
این ایثار و ازخودگذشتگی کادر درمان، خاطرات حماسه‌های ایام دفاع مقدس را زنده می‌کند همان‌طور که مقام معظم رهبری «مدظله العالی» فرمودند: آن دسته از عزیزان کادر درمانی که عاشقانه و عاقلانه در این جهاد فی سبیل‌الله خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را نثار کرده‌اند، از پاداش عظیم مقام شهید برخوردار و سایر عزیزان نیز در این سنگر خدمت‌رسانی مفتخر به دریافت لقب مدافعان سلامت شده‌اند، وجود پرمهر و نیکوکارشان در جای‌جای خاطره‌ی مردم ایران خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.
 
سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز به جهت جایگاه ویژه‌ای که صنعت نفت دارد و در واقع پشتیبان عملیات در صنعت است، با تلاش تمامی پزشکان، پرستاران، کادر درمان و دست‌اندرکاران واکسیناسیون علیه کرونا و سایر عزیزان زحمتکش این حوزه، در امر خدمت‌رسانی به کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده‌هایشان، خاضعانه در این راه جانفشانی و ایثار کردند و از این رو خدای بزرگ را شاکریم که این عزیزان با تلاش و از خودگذشتگی توانستند در مدیریت پیک‌های مختلف بیماری کووید ۱۹ سربلند ظاهر شوند و آنچه در توان بوده به منصه ظهور گذاشتند.
 
امید است در ایام ولایت عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار با گسترش واکسیناسیون، به فضل و رحمت الهی با سربلندی و سلامت این روزها را سپری کنیم و همگان با مهر و آرامش، شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری منحوس باشیم.
 
اینجانب ضمن سپاس از تلاش جهادگونه کادر درمان صنعت نفت و کشور به‌ویژه جامعه پرستاری صنعت نفت، برای یکایک ایشان و خانواده‌های محترمشان از درگاه احدیت سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.»
 
 
https://naftonline.ir/news/25733/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0