تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
برخورد با کسانی که واکسن نمی زنند؛

جریمه کارکنان نفتی که واکسن نزنند چیست؟

بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور پنج مرتبه برای برخورد با کارمندانی که واکسن تزریق نکرده‌اند در نظر گرفته شده است.
واکسن کرونا | پرسنل نفت | نفت آنلاین
واکسن کرونا | پرسنل نفت | نفت آنلاین
معاون سازمان اداری و استخدامی کشور: پنج مرتبه برای برخورد با کارمندانی که واکسن تزریق نکرده‌اند در نظر گرفته شده است.

در مرتبه اول، افرادی که رعایت نکنند اخطار کتبی بدون درج در پرونده دریافت می‌کنند.

توبیخ کتبی با درج در پرونده استخدامی اقدامی است که در مرتبه دوم انجام می‌شود و چنانچه موثر نباشد در مرتبه دیگر کسر یک سوم حقوق و فوق العاده شغل و عناوین مشابه حداکثر به مدت یک ماه برای افراد پیش‌بینی شده است.
 
در مرتبه چهارم نیز کسر یک سوم حقوق و فوق العاده شغل حداکثر به مدت سه ماه در نظر گرفته شده و چنانچه موثر واقع نشود آخرین مرحله انفصال موقت خدمت حداکثر تا سه ماه مجازات در نظر گرفته می‌شود.
 
نحوه اعمال این مجازات‌ها به معاونین بالاترین مقام اجرایی دستگاه‌ها و مدیران کل بدون ارجاع به هیات‌های رسیدگی و تخلفات تفویض شده است.

نفت آنلاین : لازم به ذکر است با توجه به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور ورود کارکنان نفتی که واکسن نزده اند از اول آبانماه به شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت ممنوع شده بود.
https://naftonline.ir/news/25417/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
نوید
راست میگین و اهل عمل هستید اول بند د و بند واو را اجرائی و عملیاتی کنین ، این پیشکش
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند نفتی
سازمان اداری و استخدامی هم شده سازمان بهداشت جهانی ....شما قانون‌هایی که باید اجرا کنید را دنبال کنید
همه کار میکن ولی نه کاری که مربوط به خودشونه
feedback
United States
مقتول
مهم نیست بالاترین مرجع شرکت ها باید تعهد بدهد که در صورت بروز اتفاق برای شخصی که مجبورش میکنند که واکسن بزند او مسئول و قاتل کارمندان است ماها واکسن میزنیم چطوری خودشان نمی زنند ولی بقیه را مجبور میکنن؟ دنیا بیدار شده و فهمیدن واکسن ها ژنتیکی هستن ولی مسئول ایرانی چون میخواهند جمعیت کم بشوند اسرار دارند که باید واکسن بزنید
feedback
Romania
سربازان گمنام امام زمان
اصل ۲۲ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است مگر در مواردی که قانون تجویز کند.
واکسم کرونا با طرح مجوز استراری در حال تزریق .
یک واکسن ۳ تا ۵ سال طول می کشه چه بسی بیشتر زمان میخواهد تا مورد تایید قرار بگیرد ...
بنده مخالف واکسن نیستم ، اما در این مورد خاص با این شرایط این حق را دارم تا زمانی که مسئولین مربوطه مسئولیت عوارض و مرگ ناشی از عوارض تزریق واکسن را نپذیرند ، قبول نکنم.
در صورت اجبار غیر قانونی (قانونی که از طرف نمایندگان مردم ، مجلس 《قوه مقننه》،مورد تصویب قرار گرفت بنده به عنوان یک شهروند وظیفه میدانم تا این امر را بپذیرم ) در صورت اجبار برون دستور قضایی این تخلف اداری محصول میشود و به بازرسی کل طرح شکایت و به دیوان عدالت اداری پیوست خواهد شد. لذا خواهشمندم دوستان عزیز توجه داشته باشید که بیشترین آمار مرگ و میر بخاطر عوارض داروهایی بوده که پولیفارماسی
feedback
Iran, Islamic Republic of
هیچ قانونی در این زمینه از مجلس به تصویب نرسیده که تزریق واکسن اجباری باشه ... هر وقت شما همچنین قانونی در رویت تمام همکاران قرار دادی آنوقت باید تعهد بدین که با تزریق واکسن مشکلی برای همکاران پیش نمی آید و مسئولیت آن را بپذیرید ... بعد از این مراحل به روی چشم
feedback
Iran, Islamic Republic of
Hojjat
تمام ارگان ها و وزارت خونه ها شدن مجلس...دیگه قراره شماها قانون گذاری کنید مجلس رو درشو تخته کنید دیگه
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالرضا
با سلام اولا هیچ قانونی در زمینه تزریق اجباری واکسن از سوی مجلس شورای اسلامی وضع نگردیده است هر وقت شما همچنین قانونی بصورت کتبی در رویت ما کارکنان قرار دادی آنوقت باید تعهد کتبی بدین که با تزریق واکسن مشکلی برای ما بوجود نمی‌آید ودر صورت بروز هر مشکلی مسئولیت آنرا بپذیرید ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند نفت
باید بشدت با کارمندانی که واکسن نمیزنن برخورد کنن آخه چه وضعش است
جون همه رو میندازن در خطر
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهران فلاحی
اجبار به تزریق دارویی که تاییدیه قطعی ندارد و سازنده آن از عوارض میان مدت و دراز مدت آن بی اطلاع هستند و رسما خود را از عوارض غیر قابل برگشت آن مبرا دانسته اند از مصادیق تهدید و ارعاب و اقدام عامدانه به قصد قتل می باشد و پیگرد قانونی دارد، هیچ سازمانی حق ندارد و نمی توانداز مردم انتظار داشته باشد نقش موش آزمایشگاهی را به عهده بگیرند.۲۶-۰۸-۱۴۰۰
feedback
Iran, Islamic Republic of
یک کارمند قرارداد مدت مویت
با سلام و احترام.
چرا ما رو مجبور میکنید که واکسن بزنیم در حالی که هیچ سازمانی حق ندارد کسی رو مجبور به انجام کاری کند و حتی هیچ قانونی از طرف دولت و مجلس در این زمینه تصویب نشده است ..ما حق انتخاب،داریم ولی شما ما رو از حق طبیعی خودمان محروم میکنید. شما در قبال اجبار پرسنل . چه رسمی. چه قرار دادی . چه پیمانکاری . به زدن واکسن . چه تضمینی میدهید که هیچ اتفاقی برای هر کدام از انها نیفتد. و اگر افتاد ایا مسئولیت ان رو قبول میکنید و دیه انها را خواهید پرداخت.?
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفتی
الان طوری شده که، ستاد کرونا و وزارت بهداشت صهیونیستی، جور هر سه قوه رو یک تنه میکشند😂، یعنی خودشون هم بخشنامه(بجای قانون) تصویب میکنن یعنی قوه مقننه، و هم خودشون اجرا میکنن یعنی قوه مجریه، و هم خودشون تنبیه میکنند، یعنی قوه قضاییه!!!
بنظرم بهتره اون سه قوه رو جمع کنند و بجاش ستاد ملی کرونا رو بزارن.
نفوذ
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید خراسانی
الان طوری شده که، ستاد کرونا و وزارت بهداشت، جور هر سه قوه رو یک تنه میکشند😂، یعنی خودشون هم بخشنامه(بجای قانون) تصویب میکنن یعنی قوه مقننه، و هم خودشون اجرا میکنن یعنی قوه مجریه، و هم خودشون تنبیه میکنند، یعنی قوه قضاییه!!!
بنظرم بهتره اون سه قوه رو جمع کنند و بجاش ستاد ملی کرونا رو بزارن.
feedback
United Arab Emirates
پرسنل نفت
بی در و پیکر ترین وزارت خانه دولت
پر درآمد ترین
پر اختلاس ترین
بی قانون ترین
خیلی زرنگید بیاید حق پرسنل قراردادی که با عمر و زندگیشان بالغ بر دو دهه بازی کردید را همانند یک همکار رسمی بدهید
feedback
Iran, Islamic Republic of
احسان
هیچ فرد حقیقی یا حقوقی نمی تواند فرد دیگری را مجبور به واکسن زدن بکند،اونم واکسنی که خیلی از مراحل مهم آزمایشی ساخت واکسن را طی نکرده و خدا می دونه سه چهار سال دیگه سر واکسن زده ها چه می آید.
0