تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت : آنچه برای ما در مجلس شورای اسلامی، به‌ویژه کمیسیون انرژی اهمیت دارد بحث عدالت است، به‌ویژه برای کارکنان عملیاتی و کارکنان پیمانکاری تا در بحث حقوق و دستمزد احساس بی‌عدالتی نداشته باشند، کارکنان عملیاتی روی سکو باید احساس تبعیض نداشته باشند.
مالک شریعتی | عضو کمیسیون انرژی مجلس | نفت آنلاین
مالک شریعتی | عضو کمیسیون انرژی مجلس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مالک شریعتی نیاسر، ضمن تمجید از تلاش کارکنان صنعت نفت برای تولید بی‌وقفه نفت و گاز، گفت: باید از کارکنان عملیاتی که در شرایط سخت کاری تلاش می‌کنند حتی تولید یک مترمکعب گاز طبیعی هم از دست نرود، به‌نحوی شایسته قدردانی شود و احساس بی‌عدالتی را از آنها دور کرد.
 
وی افزود: آنچه برای ما در مجلس شورای اسلامی، به‌ویژه کمیسیون انرژی اهمیت دارد بحث عدالت است، به‌ویژه برای کارکنان عملیاتی و کارکنان پیمانکاری تا در بحث حقوق و دستمزد احساس بی‌عدالتی نداشته باشند، کارکنان عملیاتی روی سکو باید احساس تبعیض نداشته باشند.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه در سکو و منطقه عملیاتی یک فرد باید توانمندهای مختلف و تخصصی داشته باشد و در شرایطی سخت دور از خانواده کار کند، تصریح کرد: برای مجلس افزون بر اینکه تداوم و افزایش تولید اهمیت دارد، افزایش رفاه کارکنان عملیاتی نیز حائز اهمیت است.
 
شریعتی با بیان اینکه باید سرمایه‌گذاری در نفت و گاز در اولویت قرار گیرد و این نیازمند عزم ملی است، گفت: مجلس و دولت برای بحث فشارافزایی میدان‌های گازی پیگیری‌های لازم را در دستور کار دارند، دولت نیز در این زمینه اقدام‌هایی را عملی خواهد کرد.
 
وی به موضوع اصلاح الگوی مصرف نیز اشاره کرد و افزود: الگوی مصرف انرژی در کشور ما وضع مناسبی ندارد بنابراین هم تولید باید افزایش یابد و هم از مصرف بی‌رویه انرژی کاسته شود که این گام به عزم ملی نیاز دارد، البته طبق قانون برنامه پنجم و ششم توسعه، شدت مصرف انرژی در ایران باید به نصف می‌رسید، بنابراین باید برای آن تلاش کنیم و از طرفی برای تولید نفت و گاز و جبران کمبود انرژی نیز برنامه‌های متعددی را به اجرا در آوریم.

◀️ نفت‌ آنلاین: ماهیت کار پرسنل عملیاتی نفت با تمامی دستگاه های اجرایی تفاوت دارد؛ دوری از خانواده  ، گرما ، سرما و ... باعث شده است که نوع کار این کارکنان بسیار طاقت فرسا و سخت باشد؛ پیش از این وعده های بسیاری توسط کمیسیون انرژی مجلس به پرسنل عملیاتی نفت داده شد اما متاسفانه هیچگاه رنگ واقعیت به خود نگرفت! اما اینبار امیدواریم این وعده ها محقق شده و پرسنل نفت غیر از دوری از خانواده ، دغدغه دیگری هنگام کار و تلاش در مناطق عملیاتی نفت نداشته باشند.
https://naftonline.ir/news/25394/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
امداد گاز هستیم تو سرما گرما تو تعطیلات ایام کرونا همه دورکار بودند هیچ اضافه کاری وهیچ سختی کار به ما تعلق نگرفت بیش از ۱۲سال شرکت گاز دنبال راهکار برا سختی کار اما هیچ کاری انجام نشد از ما بدتر بچه های عملیاتی وحفاری در جنوب هستند اما امتیازات برا کارکنان رسمی میز نشین
feedback
Iran, Islamic Republic of
لطفا ایثار گری پرسنل در مناطق عملیاتی جنوب پیگیری شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه ایثارگری انجام دادید که هزارویک توقع دارید؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
موسی جهانبخشی
سلام اگر واقعا می خواهید مشکل کارکنان عملیاتی نفت بطور اساسی یک بار برای همیشه حل بشه قرارداد موقتها رو تبدیل به معین کنید وارکان ثالث رو هم متناسب با تورم واقعی کشور حقوق‌هایشان را افزایش دهید...واقعا در شعن یه شرکت نفتی نیست که مشکل معیشت داشته باشه حتی اگر ارکان ثالث باشند..
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
ما کارکنان عملیاتی به تعریف و تمجید نیاز نداریم. از تعریف و تمجید خسته شده ایم. اقدام عملی در جهت بهبود شرایط معیشتی و کاهش فاصله و تبعیض با نیروهای رسمی لازم داریم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده محترم
جنابعالی زحمت بکشید و یک چهارده روی سکوی حفاری در خوزستان و یه چهارده روی سکوی دریادر شرایط بیرون و هوای باز کار کنید بعد اظهار نظر بفرمائید
تازه ترين نظرات
0