تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
در خصوص اجرای بند هـ تعدیل مدرک ؛

پرسنل نفت به پرسش نفت آنلاین پاسخ دادند

پرسنل رسمی وزارت نفت در خصوص نحوه اجرای بند هـ بخشنامه "بررسی و اصلاح ابلاغیه ها و شیوه‌نامه های دولت قبل" به پرسش نفت آنلاین پاسخ دادند.
تعدیل مدرک پرسنل رسمی نفت | نفت آنلاین
تعدیل مدرک پرسنل رسمی نفت | نفت آنلاین
نفت آنلاین | در حالی که بر اساس بند "هـ" ابلاغیه مدیر کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی نفت ( ۱ مهرماه ۱۴۰۰) در خصوص بررسی و اصلاح ابلاغیه ها و شیوه‌نامه های دولت قبل آمده است "آخرین مدرک تحصیلی در سیستم جامع نیروی انسانی اعمال و کارمند مشمول از فوق العاده تخصصی شغل بهره مند شود" پرسنل رسمی نفت از عدم اجرای این بند در شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت بشدت انتقاد کردند.
 
لازم به ذکر است با توجه به درخواست پرسنل ، نفت آنلاین با طرح یک سوال در پیج اینستاگرام رسمی خود وضعیت اجرای این بند در شرکت های نفتی را جویا شد که بر اساس نظرات داده شده مدارک تحصیلی در هیچکدام از شرکت های نفتی بر اساس اصلاحیه جدید برای پرسنل تعدیل نشده است و کارکنان بشدت از این موضوع گله مند هستند.
 
 
◀️ نفت آنلاین : بیش از ۲ ماه از صدور بخشنامه "بررسی و اصلاح ابلاغیه ها و شیوه‌نامه های دولت قبل" گذشت اما از اجرایی شدن بند ه بخشنامه خبری نیست! حال سوال اصلی اینجاست؟ آیا وظیفه منابع انسانی وزارت نفت صرفا صدور بخشنامه است! و نباید پس از صدور هر بخشنامه نحوه اجرای آنرا در شرکت های نفتی پیگیری کند!؟!؟؟!؟! با توجه به‌ موارد پیش گفته شده و گله مندی کارکنان، منابع انسانی نفت هر چه سریعتر نحوه اجرای بند هـ تعديل مدرک را در شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت صادر نماید تا هم مدارک تحصیلی پرسنل تعدیل شود و هم اینکه هر شرکتی این بند را با نظر و میل خود تفسیر نکند.
 
تعدیل مدرک نفت
https://naftonline.ir/news/25332/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به اینکه "آیا وظیفه منابع انسانی وزارت نفت صرفا صدور بخشنامه است! و نباید پس از صدور هر بخشنامه نحوه اجرای آنرا در شرکت های نفتی پیگیری کند!؟!؟؟!؟!"
همانگونه که در عنوان اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی به صراحت آمده است وظیفه هماهنگی مقررات به عهده آن اداره کل است و برای همین منظور هم دو معاونت تخصصی در ساختار آن دیده شده است :
1- معاونت مقررات اداری و استخدامی
2-معاونت سیستمها و نظارت بر اجرای مقررات اداری و استخدامی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
عزیزان متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست و میگند بخشنامه گنگ است و باید دستورالعمل بیاد تا ما تعدیل مدرک ها را انجام بدهیم .بنده مدرک فوق لیسانسم رو به سختی گرفتم فقط روزهای پنچشنبه و جمعه به دانشگاه رفتم تا خدایی نکرده به کارم لطمه به کارم وارد نشود اما متاسفانه ....
feedback
Iran, Islamic Republic of
شما هیچ تحلیلی نداری که تعدیل مدرک چه تاثیر مخربی بر صنعت نفت وارد کرده. خودم ده نفرو میشناسم که به عنوان کارگر استخدام شدن الان فوق لیسانس و دکتر هستند از کاری که براش استخدام شدن به خاطر تعدیل مدرک جابجا شدن و سمتهای بالایی هم تصاحب کردن ولی ذاتا کارگرند و سیستم و نابود کردن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن نورپاک
اینجانب حسن نورپاک بخشایش به شماره پرسنلی ۶۱۶۳۱۸ دیپلمه تبدیلی هستم و درتاریخ ۳۰ بهمن ۹۶ موفق به اخذ مدرک کاردانی در رشته مدیریت اداری شدم که کاملا مرتبط با سمت مورد تصدیم بوده است که تا بحال تعدیلی صورت نگرفته، ضمنا از شهریور ۹۹ به افتخار بازنشستگی نائل گشته ام.
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام،
ما که چیزی ندیدیم!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
در پتروشیمی های خصولتی و هلدینگ ها مثل هلدینگ خلیج فارس که اصلا منابع انسانی گوش بفرمان دیگر مدیران واحدها هستند اگر مدیر آن واحد گفت اضافه کن یا اخراج کن یا کم کن و کارهای دیگه منابع انسانی انجام میده حتی در شایستگی سالیانه اصلا منابع انسانی کاره ایی نیست
0