کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در خصوص اجرای بند هـ تعدیل مدرک ؛

پرسنل نفت به پرسش نفت آنلاین پاسخ دادند

پرسنل رسمی نفت به پرسش نفت آنلاین پاسخ دادند

17 آبان 1400 ساعت 12:33

پرسنل رسمی وزارت نفت در خصوص نحوه اجرای بند هـ بخشنامه "بررسی و اصلاح ابلاغیه ها و شیوه‌نامه های دولت قبل" به پرسش نفت آنلاین پاسخ دادند.


نفت آنلاین | در حالی که بر اساس بند "هـ" ابلاغیه مدیر کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی نفت ( ۱ مهرماه ۱۴۰۰) در خصوص بررسی و اصلاح ابلاغیه ها و شیوه‌نامه های دولت قبل آمده است "آخرین مدرک تحصیلی در سیستم جامع نیروی انسانی اعمال و کارمند مشمول از فوق العاده تخصصی شغل بهره مند شود" پرسنل رسمی نفت از عدم اجرای این بند در شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت بشدت انتقاد کردند.

 
لازم به ذکر است با توجه به درخواست پرسنل ، نفت آنلاین با طرح یک سوال در پیج اینستاگرام رسمی خود وضعیت اجرای این بند در شرکت های نفتی را جویا شد که بر اساس نظرات داده شده مدارک تحصیلی در هیچکدام از شرکت های نفتی بر اساس اصلاحیه جدید برای پرسنل تعدیل نشده است و کارکنان بشدت از این موضوع گله مند هستند.
 
◀️ جهت مشاهده همه نظرات مخاطبین در این خصوص کلیک کنید
 
◀️ نفت آنلاین : بیش از ۲ ماه از صدور بخشنامه "بررسی و اصلاح ابلاغیه ها و شیوه‌نامه های دولت قبل" گذشت اما از اجرایی شدن بند ه بخشنامه خبری نیست! حال سوال اصلی اینجاست؟ آیا وظیفه منابع انسانی وزارت نفت صرفا صدور بخشنامه است! و نباید پس از صدور هر بخشنامه نحوه اجرای آنرا در شرکت های نفتی پیگیری کند!؟!؟؟!؟! با توجه به‌ موارد پیش گفته شده و گله مندی کارکنان، منابع انسانی نفت هر چه سریعتر نحوه اجرای بند هـ تعديل مدرک را در شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت صادر نماید تا هم مدارک تحصیلی پرسنل تعدیل شود و هم اینکه هر شرکتی این بند را با نظر و میل خود تفسیر نکند.
 
تعدیل مدرک نفت


کد مطلب: 25332

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25332/پرسنل-نفت-پرسش-آنلاین-پاسخ-دادند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir